Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Jak kupiłem BMW 318i 2 miesiące temu to zwróciłem uwagę na układ wydechowy okazało się ze w ogóle nie było katalizatora tylko bezpośrednio od kolektorów do tłumika końcowego sztywna ruła szla. Trochę mnie to denerwowało bo był fatalny dźwięk metaliczny i postanowiłem coś z tym zrobić. Tak wiec w warsztacie zamontowali mi strumienice tłumik środkowy oraz równo przelotowy na końcu. Fajny dźwięk basowy jest tylko wydaje mi się jakby przez ten zabieg byłby lekki spadek mocy... jest to możliwe albo mi się wydaje tylko... Proszę o odpowiedz z ogry dzięki.
Opublikowano
Właśnie średnica rur jest ta sama. I to mnie ciekawi widocznie przez ta strumienice i tłumik środkowy zamontowany... od razu to odczułem jak wyjechałem z warsztatu nie wiem czy warto dalej drążyć ten temat i coś z tym robić bo dźwięk jest piękny ale powiem ze przy 2 tys obrotów dostaje kopa. Chyba tak musi być no;p jedynie hamownia zostaje tam chyba wszystko mi powiedzą
Opublikowano
oczywiście ze nowa ja starych śmieci nie daje do auta:) wtedy na tym starym tłumiku samym na 2 biegu bez gazu spokojnie pod górki wjeżdżała a teraz mogę zapomnieć muszę trzymać lekko nogę na gazie;/ dziwna sprawa żeby tak zesłabło auto no nie wiele ale zawsze coś;/
Opublikowano
może nie tylko strumienica może ten środkowy tłumik również bo pewnie wzrósł opór spalin pewnie dlatego tak się stało:( jak coś to na swoim przykładzie nie polecam takiego czegoś:) szkoda znów wkładać pieniędzy na przeróbkę tego niech tak zostanie już:) zawsze idzie coś podkręcić silnik

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.