Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Wszystkich. Nie wiem gdzie mogłem się przywitać więc robię to tu i teraz-pewnie dostanę ochrzan ale pewnie nie ostatni raz. Jestem od 2tyg. "jeszcze" szczęśliwym posiadaczem X5 z 2003r. ale po lifcie. I przy tej okazji mam parę pytań na które nie znalazłem jednoznacznych odpowiedzi.

1. Jeszcze raz-lewa strona radia nie gra, dużo osób pyta o zanik dźwięku a jak zrobią to nie piszą co było przyczyną!

2. Jak rozpoznać jakie mam radio (mam z navi i dużym ekranem) ale jakie MKIII czy inne a może profesjonal czy biznes czy jakoś tam (sorry ale nie łapię)

3.Czy można zdiagnozować radio przez podłączenie do kompa?

4. Która to jest ta wtyczka pod siedzeniem kierowcy od airbacku bo chyba przy sprzątaniu wyskoczyła kontrolka

5. Czy odpinając klemę da się ten błąd skasować, czy trzeba jechać na kompa?

6. Co to jest za wielka puszka a raczej odwrócona miska pod kołem zapasowym, wychodzą z niej jakieś chyba dwa przewody?

7. Czy trudna jest wymiana szczęk ręcznego i może jak to zrobić?

8. Jak jest z tymi stopniami przełożenia w przednim dyferencjale. Jaka jest różnica między przed a po lifcie, skrzynią automatyczną a manualną?

I taka mała sugestia, jak ktoś ma czym i umie to przy okazji nawet drobnej naprawy zrobić fotorelacje (widziałem coś takiego na forum mazdy) i bardzo się to przydaje.

Dziękuję i sorry jak coś nie tak z tematam czy ogólnie. Pozdrawiam.

Opublikowano

Witaj,

kilka odpowiedzi:

na czytniku nawigacji który masz w bagażniku powinieneś mieć napis DvD. Jeżeli tak jest masz Mk 4 jeżeli nie to masz starsze Mk3. Na tą DvD sa nowsze mapy :)

Pod fotelem masz jedną dużą kość w której jest wpięty air bag więć praktycznie nie ma możliwości żebyś wypiął samą poduszkę, no chyba że wypiałeś cały fotel.

Żeby wykasować trzeba jechać na kompa, koszty śmiesznie niskie..

Pod kołem zapasowym masz kopresor do pneumatycznego zawieszenia. Jeśli nie masz takiej opcji wyposażenia to masz Nivo czyli automatyczne poziomowanie zawieszenia gdy np. zapakujesz dużo bagażu, ale jest to kompresor.

Opublikowano
Wielkie dzięki fanik. Mam DVD. Trochę mi to rozjaśniło, jeszcze może ktoś odpowie na resztę pytań i będę w domu. Jeszcze jedno dodatkowe pytanie o przycisk CHICK, ten pod obrotomierzem. Gdy go przytrzymam to pojawia się TEST-NR1 i klikając ręcznie tak chyba do 21 ale nic się nie dzieje. Może to jakaś diagnoza (bezpieczników?????). Dzięki
Opublikowano
tak, do dostęp serwisowy do podstawowych czynności. Radzę nie dotykać bo można zmienić np. tempreturę na amerykańskie 'F. tam też można zresetować inspekcję.Pozdro.
Opublikowano
Czy inspekcję tak samo się kasuję w przed i po lifcie? Bo na forum znalazłem do przed. Jeżeli inaczej to może ktoś opisze.
Opublikowano
Mam wymontowany przedni dyferencjał. Myślałem, że z niego odczytam stopień przełożenia ale na tej naklejce akurat tego brakuje. Szukam na allegro takiej części ale mają różne wartości. Jak jest z tymi stopniami przełożenia w przednim dyferencjale. Jaka jest różnica między przed a po lifcie, skrzynią automatyczną a manualną? Jak mam dojść do tego, jaki pasuje do mnie. Czy wystarczy, że X5 polift 218Km i automat?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.