Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam! Od jakiegoś czasu w moim BMW E60 530i 231KM pokazuje się komunikat na czerwono oil pressure. Pojawia się on tylko na niższych obrotach jak zatrzymam auto. W momencie gdy ruszam kontrolka gaśnie pomiędzy zegarami. Co to może być? Dodam ,że auto ma najechane okolo 220.000km i ostatnio wymieniałem termostat na termostat WAHLER.
Opublikowano

Spada ci ciśnienie oleju .

Sprawdź stan , jak za niski to dolej a jeśli stan oleju jest okay , to prawdopodobnie masz poważniejszy problem z silnikiem .

Opublikowano
Witam! Od jakiegoś czasu w moim BMW E60 530i 231KM pokazuje się komunikat na czerwono oil pressure. Pojawia się on tylko na niższych obrotach jak zatrzymam auto. W momencie gdy ruszam kontrolka gaśnie pomiędzy zegarami. Co to może być? Dodam ,że auto ma najechane okolo 220.000km i ostatnio wymieniałem termostat na termostat WAHLER.

 

Sprawdz poziom oleju tak jak ci mowili a jak nie to pojedz na diagnostyke i zobaczymy co powie. Pozdrawiam

http://img854.imageshack.us/img854/24/img20110806wa0001.jpg



3 ulbione zwierzęta kobiety:


1. Jaguar w garażu

2. Norki w szafie

3. Osioł co nato zarobi.

Opublikowano
Poziom oleju był sprawdzany i jest ok. To sie dzieje w cieplejsze dni. Nie wiem o co chodzi ale na pewno skocze na diagnostykę. Jak ktoś ma jeszcze jakieś pomysły to proszę o pomoc.
Opublikowano

niewłaściwy olej

czujnik ciśnienia oleju

zużyty silnik

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
Nie no aż ,że silnik zużyty? Silniki BMW sa niezawodne mi po glowie chodzi ten czujnik. Tym bardziej ,że to w ciepłe dni sie włącza. Muszę udać się na diagnostykę. Spróbuje sam coś pokombinować z diagnostyka komputerową...
Opublikowano

Z twojego pierwszego posta może wynikać,że kiedy zatrzymujesz się to wtedy właśnie spada ciśnienie oleju i włącza się kontrolka i w sumie byłoby to logiczne wytłumaczenie .

W starych mercedesach są dodatkowe czujniki ciśnienia oleju , jak w samolotach , skala od 0-3 i tam można dobrze zaobserwować ich działanie w zeleżności od temperatury , obrotów itd.

Jeśli więc uruchomisz zimne auto , to wskazówka skoczy na max.czyli na 3 , przejedziesz kilka,kilkanaście km , zatrzymasz się wskazówka powinna oscylować w granicach 2.

Jeśli bardzo rozgrzejesz silnik np. będziesz jechał z dużą prędkością , dodatkowo będzie upalny dzień i zatrzymasz auto , to wskazówka będzie gdzieś w okolicach 1,5 .

Jeśli zaś sinik nie trzyma już kompresji , to po szybkiej jeździe wskazówka może spaść do 1,2 a nawet 1,0.

Oczwiście może być też tak , że masz uszkodzony czujnik i podaje on fałszywe wartości .

Zdiagnozuj auto na kompie i będziesz na pewno więcej wiedział.

Opublikowano
no będzie to możliwe dopiero w przyszłym tygodniu, a myślicie ,że można śmigać z takim czymś czy lepiej zostawić autko... Bo do profesjonalnego diagnosty mam okolo 35km albo 60km
Opublikowano
Właśnie byłem pośmigać samochodem, na dworze ok. 23 stopni cisnąłem na maxa i nic... kompletnie nic nie pokazuje... Nie wiem o co to chodzi... kolega powyżej mnie nastraszył ,że to zużyty silnik, ale wszystko ładnie chodzi, autko sie zbiera idealnie więc mam nadzieje ,że to czujnik...
Opublikowano
Właśnie byłem pośmigać samochodem, na dworze ok. 23 stopni cisnąłem na maxa i nic... kompletnie nic nie pokazuje... Nie wiem o co to chodzi... kolega powyżej mnie nastraszył ,że to zużyty silnik, ale wszystko ładnie chodzi, autko sie zbiera idealnie więc mam nadzieje ,że to czujnik...

 

Witam.

Dopuki nie pojedziesz na diagnoze to morzemy tutaj jedynie z kuli powrurzyc.

 

Osobiscie mysle ze to bedzie problem elektroniczny a nie mechaniczny.

 

Przy tym przebiegu mysle ze silnik nie bedzie zurzyty.

Te bmw wytrzymuja duzo wiecej ale to zalerzy kto jak na auto uwarza, jaki olej leje itd.

 

Pozdrawiam

http://img854.imageshack.us/img854/24/img20110806wa0001.jpg



3 ulbione zwierzęta kobiety:


1. Jaguar w garażu

2. Norki w szafie

3. Osioł co nato zarobi.

Opublikowano

Też stawiam na elektronikę/czujnik ciśnienia, diagnostyka powinna pokazać jaki błąd lub jaki parametr jest poza standardowym.

Nawet jeśli obecnie nie masz błędu to powinien on być w historii.

Zapraszam na diagnostykę do siebie, masz chyba bliżej niż 25 -60 km.

Opublikowano
przecież podałem kilka tropów a zużyty silnik jest skrajnym już ale także możliwym przy takich objawach. Spokojnie, w pierwszej kolejnosci sprawdziłbym to co koledzy radzą

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.