Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Niedawno założyłem gaz w E-36 318i. Po kilku tygodniach jeżdżąc na LPG auto zaczęło mi falować na wolnych obrotach. Zdarza się to często, ale nie zawsze. Jednaj na początku falowanie było nieznaczne około 50 obr/min a teraz skok już jest większy 200 obr/min. Do tego zdarzyło się, że auto kilka razy mi zgasło na skrzyżowaniu :duh: obroty nie są stałe i strasznie mnie to wkurza. Instalacja II generacji. Co robić pomóżcie :modlitwa:
Będziesz Musiał Wyprzedzać
Opublikowano

z moich obserwacji wynika ze masz zabogata mieszankę. u mnie ja ściągnę silnik krokowy i zrobię I generacje to tez zaczyna lekko już falować, jak podepnę krokówkę to pięknie trzyma poziom. Za krokówka lub na krokówce powinna być śruba regulacyjna. Jeżeli takowa jest to ją przykręć o jeden obrót 360 o i obserwuj. jeżeli ustanie to powinno być potwierdzenie ze to właśnie to. oczywiście poprzykreceniu tej śruby może mocno stracić na mocy i trzeba dorególować na parowniku. Ogólnie taka regulacja na oko zajęła mii parę baczków paliwa, ale tak sobie wyregulowałem ze jest super. Gazowniczy robią to na odwal i często się mylą. W zasadzie regulują tylko parownikiem (ciśnieniem w nim) a nawet nie pomyślą o tej śrubie. A ta śruba musi być tak ustawiona żeby zabardzo nie dławic gazu a zarazem tak skręcona żeby praca silnika krokowego była w najlepszym punkcie, tzn żeby nie pracował na krańcach swych możliwości.

 

jescze jedna mozliwość, to parownik do bani, no ale masz nowa instalke czyli zakładac można ze nowy. A może źle jest połaczona woda grzejąca aprownik. Pamietać trzeba ze musi wlatywac od dołu a wychopdzić górą. podłączenie na odwrót na poczatku bedzie niezauważalne ale membranki szybko starca swoja elastyczność i parownik nie bedzie utrzymywał swoich wlaściwości (parametrów gazu). To też jest bardzo prawdopodobne. Sprawdź to

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano
Barto a czy może być to przyczyna zanieczyszczonego silnika krokowego tak jak to sugeruje gazownik? Przed założeniem gazu chodził dobrze na benzynie a teraz na gazie ma większe wymagania?
Będziesz Musiał Wyprzedzać
Opublikowano

jezeli na benzynie tez faluze to oczywiscie moze to byc silnik krokowy, ale jak na benzynie dobrze chodiz a na gazie faluje to trzeba sprobować tak jak pisałem wcześniej.

 

A gdzie jest krokowka w 1.8 to nie wiem, wiem jak u siebie to zrobić bo juz to robiłem, musisz popytać kogoś kto juz to robił i ma taki sam silnik jak ty

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano
Gdzie jest krokowy to ja wiem, tylko jak go wymontuję to co należy w nim wyczyścić i w jaki sposób(benzyną naftą czy tylko zwykłąszmatką i przedmuchac powietrzem). Pozdrawiam
Będziesz Musiał Wyprzedzać
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Posłuchaj Bartka, jeżeli na benzynie nie faluje, to zostaw ten silniczek w spokoju. Najpierw bym pomęczył gazownika, ale uprzedź go, "że silniczek krokowy wyczyszczony". Nie dajcie się dymać gazownikom...

BTW, II generacja - chciałeś zaoszczędzić... to teraz dołożysz...

Kai
Opublikowano
wrzuć silnik krokowy (benzynowy) do benzyny ekstrakcyjnej na 24 godziny i co jakis czas poruszaj nim tak zeby ten szlam wypłynął. A żeby było jasne to mój opis odnośnie instalacji gazowej mowa była o krokówce (ale od gazu) zeby nie mylic pojęć.

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.