Skocz do zawartości

bmw e46 320d 150KM zawór podciśnienia przy turbo


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Jak w temacie potrzbuję właśnie ten zawór podciśnienia ponieważ wyskakuje mi bład 4521 czyli związane z ciśnieniem doładowania powietrza i teraz mam pytanie czy warto kupić ori w aso za ok. 300 zeta czy też za ok. 100zł na allegro? Może ma ktoś sprawdzonego sprzedawcę,

pozdr,

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie warto, te z allegro za 100 zł firmy Pierburg spisują się tak samo jak te z ASO.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie wiem o czy kolega polonez pisze bo zaworki są takie same dla e46 z 1998 r jak i dla tych 2004 r. co można sobie sprawdzić na RealOEM, pytanie jest tylko z którego miesiąca masz auto bo chyba pod koniec 2003 r. nie było już zaworków przy turbinie bo wprowadzili sterowanie elektryczne.
Opublikowano
samochodzi z października 2003. Zaworek jest przy turbo i powinień mieć filterek a ten który mi podałeś nie ma go.
Opublikowano
samochodzi z października 2003. Zaworek jest przy turbo i powinień mieć filterek a ten który mi podałeś nie ma go.

 

 

w 2003 jest puszka vacum

w 2004 jest już tak:

 

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/i/v/133.png

Opublikowano
Nie wiem o czy kolega polonez pisze bo zaworki są takie same dla e46 z 1998 r jak i dla tych 2004 r. co można sobie sprawdzić na RealOEM, pytanie jest tylko z którego miesiąca masz auto bo chyba pod koniec 2003 r. nie było już zaworków przy turbinie bo wprowadzili sterowanie elektryczne.

 

kolego, pisałem, że zaworek z pierwszej aukcji nie będzie pasował, bo nie ma filterka. Porównaj sobie ten z pierwszego linku i z drugiego w tym temacie (ten drugi jak najbardziej pasuje i do turbo i do egr). A różnicy w zaworkach pomiędzy M47 a M47N faktycznie nie ma żadnej.

 

Ranger, coś Ci się chyba pomyliło, albo dałeś zły obrazek, bo piszesz o sterowaniu turbem - faktycznie około 2004 zastąpiono sterowanie turbem podciśnieniowe na elektryczne(i wtedy nei ma przy prawym kielichu zbiornika podciśnienia, ani elektrozaworka). Ale co ma do tego obrazek sterowania EGRem, który wstawiłeś?

U mnie, w aucie z końca 2003 roku, sterowanie podciśnieniowe turbo wygląda tak:

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/i/u/133.png

sprzedam:

amortyzatory tył Bilstein B6 F11

Opublikowano
mam takie pytanie czy jest różnica z której strony puszki podłączę zawory?
Opublikowano
z tego co wiem to on chyba tylko w jedną stronę działa, ale 100% pewności nie mam...

sprzedam:

amortyzatory tył Bilstein B6 F11

Opublikowano
niby na puszce są opisane wyjścia 1 i 2 ale w sumie jeden idzie do zaworka sterującego EGR, a drugi do turbiny więc jak puszka może działać w jedną stronę ?
Opublikowano
i co podpowie ktoś? bo patrząc na schemat, przy zamianie zaworków chyba źle podłączyłem przewody do puszki, może tak zostać czy konieczna jest zamiana?
Opublikowano
najlepiej wykręć puszkę, podłącz wężyk i spróbuj zaciągnąć powietrze, to zobaczysz w którą stronę idzie... albo prościej... zmień wężyki i się przejedź :)

sprzedam:

amortyzatory tył Bilstein B6 F11

Opublikowano
najlepiej wykręć puszkę, podłącz wężyk i spróbuj zaciągnąć powietrze, to zobaczysz w którą stronę idzie... albo prościej... zmień wężyki i się przejedź :)

 

 

chyba będę musiał tak zrobić, skoro nikt nie może mi pomóc. Właśnie po to pytałem na forum żeby uniknąć niepotrzebnego grzebania.

  • 4 lata później...
Opublikowano

Witam,

 

Panowie kupiłem dwie sztuki pierburga nówki problem w tym że nie mają one tego filterka zewnętrznego :( firma sprzedająca napisała iż brak filterka nie wpływa na jakość działania. Czy mogę śmiało montować ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.