Skocz do zawartości

złożenie 2.8 z 2.5 - wymiana bloku silnika E36 M50b25


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
na podstawowym setup-ie ma być ok 220 km ale z dolotem M50b25
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano

Stroker to:

 

Blok M50b25

Wał M52b28

Korby M52b28 140mm bądź pod turbo M50b25 bez vanosa 135mm Cr spada do ok 8.5

Tłoki M52b28

Głowica dowolna M50/M52

Dolot najlepiej M50b25

Wtryski różowe z M52b28

Jak masz wiązkę z M50 to najlepiej zmienić eprom i przesunąć odcinke do 7000tyś i da się podnieść moc do 18km i 35Nm dodatkowo.Kolega McGiver robi takie usługi

Kombinacji jest wiele ale M52B28 ma korby 135mm, Korby 140mm sa napewno z M50B25Vanos

Cr zmniejsza sie stosujac korby 135mm w silniku z vanosem :wink:

Wiazka najlepsza jest od M50TuB25 natomiast glowica z M50B25

 

Witam.

to był M50B25 teraz jest blok od 2.8, reszta od 2.5

Tak robił Jacek, a co? Bo mam mieszane uczucia

Jak cos nietak to podjedz niech sprawdzi ale pewnie strojenie bedzie konieczne

Mi Jacek robił głowice Na wzor Alpiny B3/M3us i jest pierwsza liga :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.