Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Znaczy się masz II generację, znaczy się będą kłopoty.

Ogólnie zdarza się, że puszczając na luz w trakcie jazdy auto gaśnie... ale gazownik dał ciała, to musi działać, a zatykanie dolotu to półśrodek.

Kai
Opublikowano
narazie przejechalem na tej instalacji 1500.km i nic mi nie gaslo,obroty bardzio stabilne,spalanie w miescie przy dosc dynamicznym poruszaniu ok 14. Gdy odslonie calkowicie wlot filtra to samochod nie chce przyspieszacz,strasznie sie muli tak do 100km\h.po przyslonieciu wlotu filtra samochod ,przyspiesza i to bardzio dobrze .moze przyczyna tego stanu jest zle dobrany mixer?
Opublikowano
moze przyczyna tego stanu jest zle dobrany mixer?

Najprawdopodobniej tak jest, że źle dobrany jest mikser ale jest jeszcze taka możliwość iż gazuś nie zestroił miksera z reduktorkiem gdyż:

-jest to niemożliwe

-nie chciało mu się

-nie potrafił :duh:

... i wtedy to stosują zasłanianie dolotu co zapewne odczułeś na osiągach. Stawiam na to, iż masz założony mikser między przepływomierzem a filtrem czyli tradycyjny palnik fi około 34mm., a przy takim mikserku musi to dać się wyregulować bez przysłaniania dolotu. Chyba, że masz reduktor z kosmosu albo do regeneracji.

peace & love
Opublikowano

generalnie, nie wiem jak jest w e30 ale w e36 powietrze jest zasysane spod grilla, tak że wpada z impetem i rozrzedza gaz, co powoduje gaśnięcie przy wciśnięciu sprzęgła przy sybsziej jeździe.

 

Aby tego uniknąć NIE wierci się dziur, NIE zatyka niczego lecz wyjmuje się oryginalny tunel spod grilla i zakłada aluminiową rurę o odpowiedniej średnicy i kieruje ją w miejsce gdzie nie ma zawirowań powietrza (najczęściej wystarczy ją odchylić do tyłu).

 

Jeżeli powietrze jest zasysane z komory silnika w taki sposób że nie wpada ono z siłą do filtra powietrza, to bez żadnych przekonstruwań to musi działać.

Opublikowano
mixer jest o fi 34mm,reduktro jest nowy firmy LPIGAZ ,VEGA do 140 KM.wiec zeby to wszystko gralo trzeba dobrze to wyregulowac.

I wszystko jasne. Odsłoń dolot i wyreguluj, a to o czym pisze "Kyokushin", to oddzielna sprawa.

peace & love
Opublikowano
dopiero dzis mialem czas i pojechalem na regulacje gazu.gazownik stwierdzil ze reduktor vega do 140km jest za maly przy tej wielkoci mixera fi 34mm . powiedzia ze najprostrzym rozwiazaniem bylo by zmienic mixer na mniejszy o fi 28mm.nie wiem czy nie oszukana mnie z tym reduktorem.czy moze za duzy jest mixer.macie jakies propozycje,nie wiem co o tym wzystkim myslec.
Opublikowano

Reduktor im większy tym lepszy i ten Vega rzeczywiście jest cieniutki ale i tak powinien dać się wyregulować .Nie daj się nakłonić na mikser 28mm bo zupełnie zamulisz autko. Na Twoim miejscu zmieniłbym gazownika po uprzednim zwrocie kosztów i rozmontowaniu tej instalki. Jeśli jednak nie jesteś osobą asertywną to zmuś go przynajmniej do zmiany reduktorka na wydajniejszy i dorzuć mu różnicę w cenie. Niech to wyreguluje bez zatykania dolotu bo to już ludzkie pojęcie przechodzi co ci "fachowcy wyprawiają, a najlepiej zamiast dopłacać postrasz go sądem, PIH-em czy inną piąchą i niech cymbał nie psuje Ci dyliżansu.

Powodzenia

P.S

"Fachowcy" standardowo instalują mikserki 34mm i 32mm do E30 320. Obliczyli to kiedyś Włosi, a my instalujemy gdyż nie mamy czasu na myślenie.

peace & love

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.