Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Sprawa wygląda tak, wymianiełm tylen klocki hamulcowe mechanik powiedział, że do wymiany sa szczeki od recznego wiec wymieniłem, tarcze od srodka równierz przetoczone, ręczny trzyma jest OK.

 

Po jakimś czasie zaczyna coś trzeć przy tylnym kole bez wzgledu na to czy uzywam recznego hamulca czy w ógole auto jedzie na luzie.

 

Teraz jesli zaciagne reczny i przejade na nim choć 10m zaczyna smierdziec i w ogóle już nie trzyma, trzeba go na nowo podciągać, juz go podciągałem 3 razy, co robić, czy te szczęki sie wycierają o co chodzi ? I skąd ten dziwny dzwięk jakby tarcia ale nie cały czas tylko im wieksza predkosc tym czesciej.

 

pozdrawiam

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

1. okladziny od ręcznego powinny też się układać przez jakiś czas

2. może źle zostały założone okładziny?

3. może źle regulujesz ten reczny? podczas regulacji śruba ręczny powinien być zaciągnięty na pierwszy ząbek, jeśli koło napotyka lekki opór kręcąc reką to powinno być juz ok. Wystarczy tylko sprawdzić czy po spuszczeniu recznego na 0 czy nie ma oporu.

 

Jeśli będzie tak dalej to nie pozostanie Ci nic innego jak rozebranie wszystkiego jeszcze raz i sprawdzenie co jest nie tak. Nie wiem może jakieś kiepskie okładziny?

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.