Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich serdecznie,

 

to jest mój pierwszy post, ponieważ mam zamiar kupić sobie kombi z takim silnikiem. Rocznik 97 i całkiem dobrze zadbany tylko silnik... Ma 180k (udokumentowany) i lekko poci się przy uszczelce przy głowicy i klawiaturze.

Moje pytanie, czy jest to początek jakiś poważnych problemów? Nie wiem też jaka jest wersja silnika w tym modelu? Czy po roczniku można zgadnąć?

 

Dzięki za pomoc i pozdrawiam!

Opublikowano

Zależy od Ciebie czy lubisz dolewać olej i zarzynać silnik kwestia charakteru... kiedyś wymienić bd musiał bo puści i bd nie ciekawie :) ale masz z czego targować ;] mów że na uszczelki ma opuścić potem robocizne ;d i cena w dół idzie ;d

 

Może być tak, że poci sie tylko przy klawiaturze, a olej sie rozchodzi wibracje, powietrze itp, ale to optyumistyczna wersja, a pesymistyczna, że zaraz bd miał olej z płynem wymieszany :)

Opublikowano
A czy ktoś się orientuje ile będzie kosztowała taka naprawa, bo roboty to jest pewnie sporo...?
Opublikowano (edytowane)
ok, na pomiar pojadę, dzięki za odp.Konsultowalem ten wyciek z uzytkownikami bmw i niektórzy przekonywali mnie żebym broń boże nie ruszał silnika tylko dolewał i w zasadzie "mocno" mnie przekonali i dlatego nie wiem sam. :? gdzie prawda.pozdr. Edytowane przez karamba-k6
Opublikowano
Lepiej podjechać na sprawdzenie zawartości CO2 w płynie oraz pomiar kompresji. Zapłacisz za to 60 zł i będzie pewność czy to wina uszczelki pokrywy zaworów (mały koszt) czy też uszczelki pod głowicą (koszt minimum 700)
tel. 514.99.46.99

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.