Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie jeszcze raz mi pomóżcie. Zaintrygowała mnie jedna BM-ka tylko że e34 3.5 B10 ALPINA czy możecie mi coś więcej o niej powiedzieć. I jeszcze o 535i e39 244KM
Opublikowano
no, za taką alpine trzeba ze dwa razy więcej kasy wyłożyć niż za zdrową 2.8 e39 jeżeli ma być w stanie do jeżdżenia. generalnie tych aut jest chyba dużo mniej niż M5, więc albo należą do jakiegoś konesera który nie odda jej za małe pieniądze, albo ktoś gdzieś nabył auto w niezbyt dobrym stanie i teraz go nie stać na doinwestowanie... Za to 535i e39 to już można kupić całkiem ładnego rodzynka w przystępnej cenie, bo tych aut jest sporo na rynku i jest w czym wybierać... Cóż więcej można napisać; obydwa silniki V8 więc wiadomo że exploatacja będzie troche droższa, na pewno auto będzie dobrze wypasione, heh przyjemność z jazdy nie do opisania :cool2: Hmmm, każdy ma inne potrzeby i wymagania wiec warto się zastanowić czy te 240hp jest naprawde potrzebne, i czy będziemy z takiej mocy korzystać- jeżeli bedziemy, to brać i sie cieszyć.
najpiękniejszy dźwięk na świecie- R6 w BMW
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nooo Alpina jest ok, ale oprócz zakupu, to jeszcze weź pod uwagę, że jest w niej sporo części, które nie są standardowe, a to... kosztuje.

Kwestia 535i E39... jeżeli już masz brać V8, to bierz 4,4l. Spali praktycznie tyle samo, koszty utrzymania takie same jak 3,5l, a zawsze jakby nie było - w 4,4l jest "parę" koników i "niutków" więcej.

Uważam, że 528i E39 to wybór optymalny, który ja też zrealizowałem. Do tego LPG i jeździsz za niewielkie pieniądze. W prawdzie 530d niestety nie jeździłem, ale z mojej praktyki z 320d E46, 525d E39 i 525tds E34 wynika, że turbodziura mnie zbyt irytuje i przeszkadza. Może ktoś tu mieszka na Śląsku i da się przejechać 530d E39 lub innym podobnym (może w E60), może tam to zjawisko już nie jest tak irytujące. A no i jeszcze jedno... przy dzisiejszych cenach paliw jednak Pb+LPG jest tańsze w eksploatacji (nie wspominając o kosztach bezpośrednich utrzymania diesla, bo to już wyżej ktoś napisał).

Kai

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.