Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

jakies 3tkm temu naprawiałem pompe wtryskową - przelutowanie tranzystora. Pojechałem na wakacje zrobiłem wspomniane 3 tyś km, wróciłem do PL i na drugi dzień odpalam samochód i słysze strasznie twardą prace silnika, oczywiscie samochód nie ma mocy, po przejechaniu ok 10km zaczyna pracowan normalnie silnik idzie pełną moca, praca i dzwięk z silnika prawidłowy. Moje odczucie, przestawiony kąt wtrysku lub za mała dawka paliwa, podłączam pod komputer nie ma żadnych błędów, w wartościach rzeczywistych tylko za duża dawka powietrza. Dodam, ze przy przelutowaniu tranzystora zobaczyłem całkowicie zmruszałą lub spaloną izolacje na przewodach od sterownika pompy do elektrozaworu, ten z boku pompy wtryskowe - przewody te zostały zarobione. Czy ktoś spotkał się z taką sytuacją i wie co to moze byc za dzwięk i jeśli to pompawtryskowa i podaje za małą dawke paliwa lub kąt wtrysku sie przestawia do dlaczego po przejechaniu 10km wszystko wraca do normy....

z góry dzięki

BMW - bedzie sie działo !!
Opublikowano

mam pytanie co bylo przyczyna ze naprawiales pompe wtryskowa?? wyswietlalo ci jakies blad?

ile cie to kosztowalo?

 

pytam bo prawdopodobnie mam problem z pompa wtryskowa!!

Opublikowano
u mnie powodem wymiany tranzystora był brak mozliwosci uruchomienia pojazdu
BMW - bedzie sie działo !!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.