Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Na wstępie napiszę, że byłem dwóch stacjach diagnostycznych i według nich nie ma żadnych luzów.

Załączam filmik. Około 10 sekundy słychać trzeszczenie (3 szybkie stuki) i 12 sekundy to samo.

Dzieje się to zazwyczaj na podjazdach i przy skręcaniu oraz na nierównościach i dziurach.

 

Czy mogą to być dźwięki z przekładni? Diagnosta powiedział też, że możliwe, iż to z poduszek amortyzatorów.

Wiem, że ciężko coś z tego filmiku wywnioskować, ale może jednak ktoś udzieli wskazówek :)

 

Jeszcze jedno. Jakiś czas temu wymieniałem turbinę na nową, spec od BMW podniósł auto i od razu powiedział, że wybite mam z przodu tuleje na wahaczach górnych i że do wymiany. Natomiast na stacjach diagnostycznych zapytałem o to diagnostów i powiedzieli ze luzów nie ma i wszystko jest ok. Czy mogą mieć oni aż taką niewiedze?

 

http://www.youtube.com/watch?v=55nPV24NiwQ&feature=channel_video_title

Opublikowano

Ciężko odgadnąć z filmu, ale mogą odzywać się te tuleje wahacza, sprawdź jeszcze czy nie stukają łączniki stabilizatora, u mnie również na stacji diagnostycznej na szarpakach nic nie odnaleźli, a okazało się, że jeden łącznik ma luzy i stuka, drugi też do wymiany. Wystarczy dobrze kołem poruszać na podnośniku. Na szczęście koszt części niewielki :)

Pozdr!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.