Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

komunikat jak w tytule a auto nie odpala, rozumiem OFF, wszystko jasne ale ON i nie można odpalić :mad2: :mad2:

 

po ~10 próbach i odczekaniu ~20minut, w którym BMW ASSISTANCE zadzwoniło, że wypuszczają lawetę auto ożyło ...

 

nie byłem jeszcze na kompie, i nie wiem czy się wybiorę jak objaw się nie powtórzy ale może ktoś cos takiego miał :?:

 

1. mój przypadek z czymś takim, że się samo zepsuło i samo naprawiło...w przypadki nie wierzę i jak nie był to "paproch" w paliwie to coś się powinno zepsuć...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

Byc moze faktycznie jakis "paproch"

Kiedys mialem cos podobnego w innym aucie (tdi)-jadac nagle spadła moc,auto gasnie-robie redukcje puszczam sprzeglo i auto jedzie dalej jakby nigdy nic i nigdy sie to nie powtórzylo a usterki nie diagnozowałem :duh: :nienie: :D

icon4.png
Opublikowano
AO a gdzie stales tym autem ? Bo ja w Krakowie jak stawalem A4 w takim jednym miejscu (linie wysokiego napiecia, sporo magazynow , mini zakladow) to nie moglem wlaczyc/ wylaczyc alarmu, nie moglem odpalic samochodu (karta odcinajaca zaplon) , i balem sie ze juz stamtad nie wyjade. ...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

chyba znalazłem rozwiązanie mojego problemu...

 

auto nie odpalało przy mocnym nagrzaniu, odpalało po ostudzeniu...

 

przy problemie pojawiał się:

- wykrzyknik na małym kompie,

- napis na navi o włączonych wtryskach (injection) lub włączonm zapłonie (ignition), napisy występowały zamiennie,

- ikonka o wadliwych spalinach.

 

wszelkie oznaki znikały po odpaleniu auta, z racji, że zagadnienie wystąpiło klikakrotnie pojechałem na komp, na kompie nie wykazało błędów, problem z zapłonem i opisane napisy wystąpił także podczas próby odpalenia bezpośrednio u diagnosty, jak były komunikaty to komp nadal nie pokazywał błędłów :mad2: wprawiło to w zdziwienie nawet Pana diagnostę...

 

profilkatycznie pojechałem na odcięcie dodatkowego immobilisera ale tylko opcji odpowiedzialnej za zapłon i dziś problem nie wystąpił pomimo, że auto było "mocno" jeżdżone i gaszone kilkanaście razy...

 

pojeżdźę jeszcze z tydzień i jak "problemu" nie będzie to przyczyną na 99% jest dodatkowy immobiliser

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

dodatkowe zabepiecznie...

 

firmowe jak każdy wie są problemem tylko dla użytkownika/właściciela, nie są problemem dla złodzieja, który odpala takie auto krócej niż użytkownik :mrgreen:

 

dodatkowe, dobre zabepieczenie wydłuża przeważnie czas ukradzenia o kilka minut w którym potencjalny złodziej odpuszcza...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

dodatkowe, dobre zabepieczenie wydłuża przeważnie czas ukradzenia o kilka minut w którym potencjalny złodziej odpuszcza...

:D jak Ci beda chcieli rabnac ten samochod to nie beda to dzieci z wiertarkami ... :roll: :roll: takie dodatkowe zabezpieczenie w zasadzie najwiecej daje Twojemu spokojnemu sumeniu i dobremu snu :wink: .

Gorzej bedzie jak wejda nie beda mogli odpalic i ze zlosci potna Ci w aucie deske, skory, rozpierzpa ekran IDrive i bedziesz pol auta wymienial - widziaelm taki przypadek. Ostatnio nawet widzialem A5 po takim zajsciu :D - do sprzedania

 

Jasne ze swiadomosc tego ze ma sie dodatkowy "myk" sprawia ze jestesmy spokojniejsi ale wg mnie to tylko pozorne co nie znaczy ze moglbym bez tego zyc :lol: .

 

p.s. goscie ktorzy zawijaja takie fury sledza Cie dobre kilka dni i wiedza co masz w samochodzie lepiej niz Ty sam :wink:

 

zreszta o czym my tu debatujemy kto sie bedzie porywal na jakies 318i :wink:

a tak na powaznie lepiej moze nawet nie myslec o takich sprawach ....

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

kolega AO chyba nie ma 318i, ponieważ z tego co wpisał niżej to 330 ?? a zdjęcie jak zdjęcie jakiś tam avatar - tak myślę :)

przeciez to jest chyba oczywiste :D dodalem tam taki znaczek " :wink: " ale go nie dojrzales chyba :D

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
potwierdzam, że przyczną problemu zapłonu w moim przypadku oraz wyświetlanie komunikatów jak w tytule okazał się dokładany immobiliser , który uległ uszkodzeniu ...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • 2 lata później...
Opublikowano
Witam również mam problem z odpaleniem auta, już z 3 razy coś takiego mi sie zdarzyło tylko u mnie problem polega na tym że nie odpala jak jest zimny silnik. Po kilku próbach naciśnięcia START wyskakuje wykrzyknik i "ignition switched on" po ok 20 minutach prób udało mi się auto odpalić
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam, piszę gdyż teraz mój problem jest jeszcze większy :P Teraz mam problem z odpaleniem auta za każdym razem, gdy auto postoi przez całą noc odpala po ok 10-15 minutach prób a gdy odpalam auto zaraz po jeździe to ok 2-3 minuty :P I teraz zaczynam się coraz bardziej niepokoić. Byłem w tamtym tygodniu na komputerze i nie było żadnych błędów. Prosiłbym o jakąś podpowiedz na ten temat :)
  • 2 tygodnie później...
  • Członkowie klubu
Opublikowano
wez miernik i sprawdz akumulator
sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
Opublikowano
Znalazłem problem, okazało się że przewód plusowy był zasiarczony i się rozleciał w tym miejscu. Teraz już sprawa przewodu naprawiona. Auto kręci ale nie chce odpalić :( Może ktoś podpowiedzieć czemu? Auto stało prawie cały dzień bez podłączonego plusa, gdy nie chciało jeszcze kręcić próbowałem odpalenia z tzw popychu ale nic to nie dało czy to może mieć wpływ? Co teraz robić? :P Odkręciłem metalowy przewodzik poaliwowy dochodzący do listwy pod kolektorem i nie daje paliwa. Dalej niestety nie wiem co robić :(
Opublikowano
Auto stoi u mechanika, lecz twierdzi że to na 95% pompa paliwowa. Czy może być taka możliwość żeby po próbie odpalenia auta na tzw "popych" uszkodziła się pompa?
Opublikowano
Mechanik podłączał go pod komputer i właśnie stwierdził że nie ma ciśnienia stwierdził że do odpalenia potrzebne jest 150 bar a u mnie w aucie teraz dochodzi do 90 wcześniej było 30 (sprawdzene już na manometrze)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.