Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

e39 520i lpg

 

jak już pewnie niektórzy wiedzą mam problem z gasnącym autem. ostatnio wymieniłem czujnik położenia wałka rozrządu (wydechowy) jednak to nie pomogło i pokazały się kolejne błędy. jednym z nich jest drugi czujnik położenia wałka (ssący) oraz problem z sondami.

 

http://img191.imageshack.us/img191/1870/adam1h.jpg

 

http://img14.imageshack.us/img14/1101/adam2u.jpg

 

http://img94.imageshack.us/img94/7761/adam3m.jpg

 

http://img29.imageshack.us/img29/553/adam4k.jpg

 

moje pytanko dotyczy głównie tych sond ponieważ błąd czujnika po skasowaniu póki co się nie pojawia ale i tak będę załatwiał drugi na podmianke.

czy możliwe jest aby padły obie sondy ?? czy jest to wina gazu. dodam że auto głównie ma problemy z odpaleniem i gaśnięciem jak jest ciepło i autko też rozgrzane wtedy po zgaszeniu i ponownym odpaleniu auto nie ma mocy i gaśnie po wciśnięciu sprzęgła dzieje się tak wtedy i na gazie i na benzynie.

mam wymienione świece (ngk), filtr powietrza, gaz po przeglądzie, co 10tys wymiana filtrów,na gazie zrobiłem 40tys, teraz była regeneracja jednego wtrysku i kalibracja pozostałych, odma w porządku po wyjęciu bagnetu autko na chwile podnosi obroty ale zaraz wraca do normalnej pracy.

jak mogę sprawdzić czy auto np nie bierze lewego powietrza bo ponoćwtedy też może wyskoczyć błąd sond.

 

pozdrawiam i dzięki za wszelkie ewentualne wskazówki.

Opublikowano

A przewody masz oby na 100% sprawne(kable do świec).Mało mozliwe zeby obie sondy zdechły w jednej chwili,a czujnik tak czy inaczej zmień bo to podstawa w dalszych poszukiwaniach.POzdr

Względem gaśnięcia zastanowiłbym sie nad przepustnica,koledzy też często spieraja sie o silniczek kroczkowy(jest czy nie).Jeżeli chodzi o szczelność dolotu powietrza,to sam wiesz że ciezko namacać-moze być przewód dolotowy,kolektor,itd.Ja jednak po tym co piszesz uważam ze sprawdziłbym przepustnice(wyczyscił)kable jak najbardziej,czujnik jak mówisz,czy gdzies nie słyszysz syczenia zasysanego powietrza jak dodajesz gazu??Ja tak kiedyś nasłuchałem a potem namacałem przewód dochodzący od filtra do przepustnicy.Miała malutkie pekniecie poprzeczne.POwodzonka

Opublikowano

Witam

Na poczatku dzieki za zainteresowanie problemem.

Jezeli chodzi o kable to zastanawiam sie jak to jest z nimi skoro na kazda swieczke przychodzi cewka ale zdejme pokrywe i zobacze jak wyglada tamto okablowanie.

Zauwazylem jeszcze taki dziwny dzwiek przy dodawaniu gazu ale tylko na poczatku brzmi jakby cos sie "wyprzedzalo" ciezko to opisac ale to jakby lozysko sie jakies slizgalo jakby zakrecilo sie szybciej niz wal na ktorym jest (ja to tak odczuwam) chyba ze faktycznie bierze gdzies powietrze ale to chyba caly czas byloby to slychac. W tygodnu podmienie czujnik ten ssacy i zobacze co bedzie dalej oraz moze zalatwie sondy npodmianke.

Pozdrawiam

Opublikowano

witam ponownie

 

poprzeglądałem troszkę graty pod maską mojej buni i zauważyłem że mam poklejony jakoś nieudacznie wężyk nr 5 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DR11&mospid=47552&btnr=13_0643&hg=13&fg=15 tylko że on już taki był po zakupie autka i wcześniej było wszystko dobrze auto pracowało normalnie.

 

moje pytanko czy można wymienić jakoś sam ten element?? dużo przy tym jest roboty?? i na co zwróci uwagęoprócz tego że musi być całe :)

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.