Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Niedawno zakupiłem swoje 2 BMW jak w temacie jest to Bmw 318 TDS Turing(urzekła mnie). Ale niestety coś jej dolega. Przy pełnym baku ładnie odpalała, tylko moim zdaniem strasznie mutowało się zbierała i dość opornie reagowała na pedał gazu. Gdy paliwa zostało 1/4 baku, strasznie długo trzeba ją kręcić by odpaliła, a na gaz w trakcie jazdy niemal w ogóle nie reaguje, myślałem że jest padnięta turbina jednak okazało się że jest w porządku, następnie zauważyłem że jest zapowietrzona, podczas jazdy mam wrażenie takie jakby nie dostawała odpowiedniej dawki paliwa, czasami pod górę gaśnie i jest słaba. 100 osiąga w jakieś 2 minuty, na komputerze błędy nie wyskakują. Mechanicy twierdzą że albo padła turbina (CHODZI), jest

"zamulona" bo jeździł nią stary dziadek i trzeba katalizator usunąć, albo zostaw mi ją to ci zrobię i się dogadamy ale nie daję gwarancji tak za 1000 zł :(. Po odłączeniu wężyków od czujnika podciśnienia, nadciśnienia nie było widać równicy w pracy motoru, kolektor ssący przeczyściłem. Czytałem że to może być jakiś czujnik bądź wężyk, nie wiem sam POMOCY.

Opublikowano
No ja widzę kolego że u Ciebie to marni fachowcy są. Miałem taki przypadek w warsztacie i okazało się że to błahostka. Wystarczyło wymienić filtr powietrza oraz paliwa i auto momentalnie odżyło! Spróbuj to wymienić zanim popadniesz w większe koszta
Opublikowano
witam czy tę pompkę w zbiorniku powinno być słychać przy odpalaniu, bo nawet na odkręconym dekielku było echo więc to chyba to będzie, nawet jak odłączyłem prąd od niej odpalanie było takie jak bez odłączania kabli. jestem po wymianie filtrów były strasznie zasyfione. Jak ją odpowietrzyć, zauważyłem że wężykiem dochodzącym do filtra paliwa idzie powietrze.
Opublikowano
No ja widzę kolego że u Ciebie to marni fachowcy są. Miałem taki przypadek w warsztacie i okazało się że to błahostka. Wystarczyło wymienić filtr powietrza oraz paliwa i auto momentalnie odżyło! Spróbuj to wymienić zanim popadniesz w większe koszta

 

jeżeli chodzi o naszą fachowość to takie rzeczy jak filtry i olej to raczej powinny być wymieniane na bieżąco a to że ktoś zaniedbuje takie rzezy to tylko jego wina a później zadaje pytanie bez jakichkolwiek informacji co było robione

Opublikowano
witam czy tę pompkę w zbiorniku powinno być słychać przy odpalaniu, bo nawet na odkręconym dekielku było echo więc to chyba to będzie, nawet jak odłączyłem prąd od niej odpalanie było takie jak bez odłączania kabli. jestem po wymianie filtrów były strasznie zasyfione. Jak ją odpowietrzyć, zauważyłem że wężykiem dochodzącym do filtra paliwa idzie powietrze.

jak włączysz zapłon to powinno być słychać jak pompka pracuje

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

żeby dokończyć temat odpowiem ze problemem okazała się pompka paliwa i filtr oraz czujnik od nadciśnienia do tego przy okazji naprawiłem visco olejem silikonowym no i pompa wody też się posypała to tyle w tym temacie, auto jeździ jak mało które :D. Przepraszam że tak długo nie pisałem ale wakacje itd...

 

Pozdrawiam wszystkich posiadaczy BMW.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.