Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam !!!

 

BMW E38 3.0d 2000r M57

 

Mam taki problem wymieniłem ostatnio pompkę podprogową i filtr paliwa przed wymianą INPA pokazywal cisnienie 0,32 bar i auto było w trybie awaryjnym. Po wymianie niestety dalej jest to samo INPA 0,32 bar.

 

Czy może być to wina czujnika ciśnienia wbudowanego w filtr paliwa?

Po wypięciu czujnika z filtra jest prawie ok tzn przy gwałtownym przyspieszeniu auto gaśnie powyżej 2500 obr nieraz 3000 obr.

 

Będę wdzięczny za jakiekolwiek podpowiedzi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.