Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Auto gdy postoi minimum dobe niezaleznie od tego czy zostawie go pod domem czy w garażu.............Podchodze odpalam nastepnie po około 3 czasami dłużej 10 ciu sekundach auto gaśnie i znowu odpalam i znowu tak samo i tak około 3, 4 razy kiedy już nie gaśnie

 

Jak już nie gaśnie to mu wcisne na luzie to dochodzi do około 2500 obrotów i spada sam do zera...i czasami gaśnie.

jak jest ciepły(lub gdy stoi kilka godzin) to wszystko jest ok.

Co może być przyczyną

Gdzie sie z tym udać

Pozdrawiam i czekam na info

 

320D 136km

Opublikowano
zapowietrzony układ zasilania, nawalająca pompa wstępna, zatarty tłok przestawiacza wtrysku.

 

Mogą być wszystkie 3 prazyczyny? Czy jedna z nich Jak to i gdzie zdiagnozować?

Opublikowano
oczywiście że mogą... zazwyczaj zaczyna się od powietrza, a kończy na zatarciu pompy wtryskowej. Czy są pęcherze powietrza w wężykach zasilania i powrotu??
Opublikowano
Jutro zobaczę ale wydaje mi się że są tam czarne przewody i nie będzie widać chyba że na złe przewody patrzyłem...........
Opublikowano
wiesz gdzie jest zbiorniczek z filtrem paliwa?? spod niego wychodzą dwa żółte przezroczyste wężyki... to one. Jeśli są czarne [gumowe] tzn że ktoś tam już grzebał i pozostaje dłuuuga obserwacja auta pod kątem szczelności i wydajności układu.
Opublikowano
wiesz gdzie jest zbiorniczek z filtrem paliwa?? spod niego wychodzą dwa żółte przezroczyste wężyki... to one. Jeśli są czarne [gumowe] tzn że ktoś tam już grzebał i pozostaje dłuuuga obserwacja auta pod kątem szczelności i wydajności układu.

 

Właśnie obejrzałem te przewody Na 1 rzut oka są ok

Zobacze jutro za widoku przy odpalaniu czy nie bedzie powietrza......

A jak sie okaże że powietrza nie ma to co wtedy

Opublikowano

Dzisiaj zapaliła normalnie i nie zgasła.

Powietrza w przewodach nie było......

Czy jest tak że jak jest układ zapowietrzony to raz powietrze bedzie raz nie?

 

Ale niestety :/ Doszedł kolejny objaw a mianowicie gdy przytrzymałem ją na 3000-3200 obrotach obroty same spadły do około 2500(pedał gazu bez zmian) i nastepnie znowu powróciły do 3200 i znowu spadły i tak cały czas gdy chciałem trzymać go na ustalonych obrotach.

 

Czy podłaczenie pod komputer coś wykaże coś da?

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Jednak Pompa

A mianowicie padł nastawnik w pompie i jeszcze coś z elektroniki było w niej do wymiany już nie pamiętam jak to sie nazywało ale kosztowało 300zł

Problemu teraz już nie ma

Łączny koszt 1200zł :/

  • 3 lata później...
Opublikowano

Witam ponownie

Pisze w imieniu kolegi który kupił 320d 136 KM

Auto pali pochodzi chwile , zaczynają obroty falować i gaśnie

Wymienione do tej pory w pompie Tranzystor, taśma kondesator i nic nie pomogło

Co dalej .....?

Opublikowano

Piszesz

Jednak Pompa

A mianowicie padł nastawnik w pompie i jeszcze coś z elektroniki było w niej do wymiany już nie pamiętam jak to sie nazywało ale kosztowało 300zł

Problemu teraz już nie ma

Wymienione do tej pory w pompie Tranzystor,

Z tego mam rozumieć że po naprawie dobrze chodziło i jest od nowa ten sam problem ?

Kiedyś ten temat był wałkowany że jak tranzystor pada to są oznaki że jest przeciążony czyli się system zaciera.

Przy okazji sobie sprawdzić czy nie bierze lewego powietrza.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.