Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Przymierzam się do wymiany amorów i sprężyn, komplet przód i tył. Obecny setup sprężyny H&R różowe 60/30 amory tył blistein B4, przód jakiś wynalazek nie wiadomego pochodzenia (taka była zawiecha gdy kupiłem auto) ogólnie jest bardzo twardo. Po roku czasu i 15tys km tylne amory wylały się już do ostatniej kropelki, sprężyny także nie są w najlepszej kondycji. Zastanawiam Się nad kupnem amorów i sprężyn AP Sportfahrwerke także 60/30 :twisted:

 

http://moto.allegro.pl/amortyzatory-sportowe-sprezyny-ap-bmw-3-e36-7-92-i1669112206.html

 

Cena za taki zestaw przyzwoita, mam pytanie czy jeździł ktoś może na czymś takim, słyszałem parę dobrych opinii o AP (sztywno ale w miarę komfortowo) ale chciałbym żeby się wypowiedział ktoś, kto miał styczność z tą firmą?

Druga sprawa, czy warto dołożyć parę stówek i kupić z tej samej firmy gwinta?

 

http://moto.allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-ap-bmw-3-e36-9-90-6-92-i1688299566.html

 

Co do gwinta mam małe obawy czy nie będzie za twardy w porównaniu do pierwszej propozycji? jak z wytrzymałością na nasze drogi? czy da rade serwisować taki gwnit w przypadku gdy np. za rok czasu albo dwa wyleje się amor? do plusów skłania mnie to że będę mógł dostosować prześwit do swoich potrzeb a i w zimie nie będę musiał robić za pług. Auto ma służyć jak do tej pory, to zwykłego przemieszczania się, dojazd do pracy itp, i żeby choć odrobina komfortu jeszcze była :)

 

Bardzo prosił bym o pomoc i porady bo w tym miesiącu przegląd mi się kończy :mad2:

 

Pozdrawiam.

Opublikowano
Witam. Przymierzam się do wymiany amorów i sprężyn, komplet przód i tył. Obecny setup sprężyny H&R różowe 60/30 amory tył blistein B4, przód jakiś wynalazek nie wiadomego pochodzenia (taka była zawiecha gdy kupiłem auto) ogólnie jest bardzo twardo. Po roku czasu i 15tys km tylne amory wylały się już do ostatniej kropelki, sprężyny także nie są w najlepszej kondycji. Zastanawiam Się nad kupnem amorów i sprężyn AP Sportfahrwerke także 60/30 :twisted:

 

http://moto.allegro.pl/amortyzatory-sportowe-sprezyny-ap-bmw-3-e36-7-92-i1669112206.html

 

Cena za taki zestaw przyzwoita, mam pytanie czy jeździł ktoś może na czymś takim, słyszałem parę dobrych opinii o AP (sztywno ale w miarę komfortowo) ale chciałbym żeby się wypowiedział ktoś, kto miał styczność z tą firmą?

Druga sprawa, czy warto dołożyć parę stówek i kupić z tej samej firmy gwinta?

 

http://moto.allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-ap-bmw-3-e36-9-90-6-92-i1688299566.html

 

Co do gwinta mam małe obawy czy nie będzie za twardy w porównaniu do pierwszej propozycji? jak z wytrzymałością na nasze drogi? czy da rade serwisować taki gwnit w przypadku gdy np. za rok czasu albo dwa wyleje się amor? do plusów skłania mnie to że będę mógł dostosować prześwit do swoich potrzeb a i w zimie nie będę musiał robić za pług. Auto ma służyć jak do tej pory, to zwykłego przemieszczania się, dojazd do pracy itp, i żeby choć odrobina komfortu jeszcze była :)

 

Bardzo prosił bym o pomoc i porady bo w tym miesiącu przegląd mi się kończy :mad2:

 

Pozdrawiam.

Gwint do jazdy po mieście i do pracy. Zrób normalne seryjne zawieszeni, nie za miękkie, nie za twarde, nie będzie za nisko i nie za wysoko. No chyba że wybierasz się na tor to jak najbardziej polecam. :twisted:

tel. 514.99.46.99
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.