Skocz do zawartości

USTAWIENIE WAŁU NAPĘDOWEGO PO ROZPOŁOWIENIU


wilczy1985

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM SERDECZNIE MAM OGROMNĄ PROŚBĘ A MIANOWIECIE W MOIM E34 520i ZACZĄŁ LAĆ SIMERING NA POŁĄCZENIU SKRZYNI Z WAŁEM NAPĘDOWYM WIĘC POSTANOWIŁEM GO WYMIENIĆ I TAK TEŻ ZROBIŁEM TYLKO ŻE POPEŁNIŁEM TAKĄ GŁUPOTĘ ŻE AŻ PRZYKRO NIE OZNACZYŁEM SOBIE POŁÓWEK WAŁU 1 CZĘŚCI TEJ OD SKRZYNI I DRUGIEJ CZĘŚCI TEJ OD STRONY DYFRA I PO ZŁOŻENIU WSZYSTKIEGO DO KUPY MAM WIBRACJE NA WALE TAK OD OKOŁO 65 KM/H. MOJE PYTANIE JEST NASTĘPUJĄCE CZY JEST JAKIEŚ FABRYCZNE OZNACZENIE DWÓCH POŁÓWEK MIĘDZY SOBĄ CZY CZEKA MNIE MOZOLNA METODA PRÓB I BŁĘDÓW I PRZESTAWIANIE WAŁU O ZĄBEK AŻ DO USTANIA WIBRACJI? WIDZIAŁEM ŻE NA POŁÓWCE WAŁU OD STRONY SKRZYNI BIEGÓW JEST BIAŁA KROPKA Z NR 1 ALE CZY JEST JAKIEŚ OZNACZENIE WG KTÓREGO TRZEBA USTAWIĆ POŁÓWKI WEDŁUG SIEBIE??? JEŚLI KTOŚ WIE BARDZO PROSZĘ O POMOC. SERDECZNE DZIĘKI. POZRDAWIAM.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.