Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sprawa wygląda tak że po odpaleniu samochodu cięgno w gruszce w ogóle się nie chowa i podczas przy gazówki żadnej reakcji cięgna. Czy to może być przyczyną braku odpowiedniej mocy samochodu? Czy to objaw "padniętej" gruszki czy zapieczonych łopatek ? pod komputerem wyskoczył mi błąd : "charge air-pressure control 65" co to może oznaczać?

Proszę o pomoc, gdyż czyściłem już EGR i i dwa elektrozawory, jeden od turbiny, drugi od ERG i dalej brak mocy. Jak można sprawdzić czy elektrozawory działają poprawnie?

Opublikowano
miałem ten sam problem wymieniłem wężyk i działa. zdejmij wężyk od podciśnienia i spróbuj pociągnąć powietrze zobaczysz czy chodzi sztanga. U mnie nie chodziła. Psiknij trochę wd40 np : w wężyk i dmuchnij zobaczysz czy będzie uciekało bokami ja tak u siebie sprawdziłem :D. i na boki sikało mocno. Nowy wężyk i auto nie te.
Opublikowano
OK, spróbuje, rozumiem że przewód ściągnąć z gruszki czy może być założony i psikać do przewodu i zarazem trochę do gruszki?
Opublikowano
wystarczy ze zdejmiesz i zatkasz palcem z drugiej strony psikniesz i będziesz dmuchał. chyba ze będzie wężyk zamontowany na gruszce i wtedy psikniesz troszkę, jak będzie nieszczelność to będzie bokiem psikało.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.