Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jak w temacie, gubię się jeszcze na tym forum i nie wiem gdzie te tematy zakadać...

 

Jaki jest koszt kompletnego rozrządu do E46 320d przedlift i co wchodzi w skład takiego zestawu?

Dodatkowo zapytam: na co zwracać uwagę przy zakupie tego auta, jakieś kluczowe punkty jeśli chodzi o zawieszenie, silnik itp?

Aaa, i jeszcze jedno - oglądam na Allegro te "perełki" i często jest tak, że tył konkretnie siedzi na ziemi, jakby tona buraków w bagażniku była... a seryjny zawias mają. One się zarywają, czy co? Od razu takie odrzucać z miejsca?

 

z góry dzięki za informację lub skierowanie do odpowiedniego wątku z odpowiedzią na moje pytanie.

Pozdrawiam!

Opublikowano
Rozrząd w 320 e46 jest na łancuszku i nie ma potrzeby jego wymieniania.Chyba że auto ma przejechane 500k km i ten łańcuszek wargoli, to owszem jest taka potrzeba aby go zmienić :norty:
Opublikowano

O kurcze, nawet nie wiedziałem :) świetnie, dzięki za odpowiedź :)

w przedlifcie i polifcie jest łańcuch w tym silniku?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak. Rozrząd co do zasady jest bezobsługowy, chyba że coś zaczyna się z nim dziać ale to raczej dotyczy egzemplarzy o kosmicznych przebiegach. Jeżeli chodzi o zawieszenie to poszukaj w sieci zdjęć

z katalogów czy też zakup za kilka zł prospekty e46 na alll... i będziesz miał punkt odniesienia w kwestii wysokiści oryginalnego zawieszenia :cool2:

Opublikowano

Świetnie, zawsze to mniejsze koszta obsługi. Byłem pewny że tu będzie pasek :)

 

a jeszcze mam jedno pytanko, jak to jest z twardością seryjnego zawiasu w E46? Słyszałem że niby sztywny... ale jeśli teraz jeżdżę Astrą na sportowym zawiasie i 205/45 to chyba seria przy 16" lub 17" w BMW nie będzie sztywniejsza? :P

Jest jakiś temat na forum odnośnie tego na co najbardziej zwracać uwagę przy zakupie E46? Jakieś charakterystyczne problemy itp. wszystko mnie interesuje, bo na dniach rozpoczynam poszukiwanie tej jedynej (już po sprzedaży obecnego auta :) )

Opublikowano
.........Ja posiadam sportowe dostosowanie podwozia(twardsze amory plus inne spreżyny itd)felga 17 i daje rade przy dużych prędkosciach dosłownie klei sie do dróżki,po miescie też na komfort nie narzekam aczkolwiek seryjny zawias w e46 jest miększy
(*pozdrawiam*)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeżeli twarda astra Ci odpowiadała, czy też strasznie nie przeszkadzała to seryjne bmw e46 na 16 czy 17-nastkach z pewnością przypadnie Ci do gustu. Ocena komfortu zależy głównie od punktu odniesienia. Sam mam seryjny zawias plus koła 225/50/16 i w porównaniu do mojego poprzedniego auta komfort jest znikomy ;)
Opublikowano

Dzięki Panowie za odpowiedzi :)

 

prosiłbym jeszcze o informację czy jest gdzieś na forum temat na co zwracać uwagę przy zakupie E46.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.