Skocz do zawartości

m20b25 KOREK CHLODNICY I JEGO CISNIENIE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam,nie znalazlem dokladnej odpowiedzi na forum wiec zalozylem nowy temat jesli jednak zle szukalem a taka informacja byla podana wczesniej to przepraszam.Otoz mam e34 89rok z m20b25.Chcialem sie dowiedziec jakie jest cisnienie upustowe na korku w chlodnicy 1,4 czy 2.0? poniewaz na allegro znalazlem korki do mojego modelu i na jednym jest 1.4 a na drugim 2.0...Ide zaraz do grazu wiec bede znal numery tego korka.Jesli juz sie dowiem jaki ma byc korek to czy polecacie FEBI??Pozdrawiam :)
Opublikowano
Numery REUTTER-a to 1 742 231. na korku napisane jest 200 co pewnie oznacza kPa czyli 2.0 bara tak?tylko czy ten korek jest wlasciwy,szczerze watpie aby byl zmieniany na inny bo auto jest "fabryczne" ale roznie bywa.Zwracam sie tu do uzytkownikow m20b25 ktorzy maja chlodnice polaczana ze zbiornikiem wyrownawczym,jesli moga przeczytac i mi pomoc to z gory dziekuje.Koledzy maja zeswapowane e30 na taki sam silnik ale sa inne chlodnice i zbiorniki przykrecone do blotnikow a pozatym nie wiadomo czy ludzie ktorzy swapowali wstawili dobre korki i zbiorniki.Dlatego jesli ktos ma e34 farbyczny m20b25 to prosze o pomoc :) Pozdrawiam
Opublikowano

W przypadku obydwu M20 w E34 (b20 i b25) korek chłodnicy ma być na 1,4BAR. Numer oryginału to: 17111742232. Aktualna cena w ASO: 63.82 zł. Pozdr.

 

P.S. Korek 2,0BAR o numerze, który podałeś jest w obydwu M50.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

a jakie ASO polecacie?bo u mnie w okolicy nie ma wiec jestem zdany na wysylke a wtedy obojetne mi czy to Opole czy Warszawa

:)

Opublikowano
Gdy bywa potrzeba przesyłania zakupów, bardzo dobrze dogaduję się z Bawaria Motors, oddział w Warszawie. Tyle, że kurier czasem kosztował tyle co zamawiany towar, ale może dogadasz się co do pocztowej wysyłki. Poza tym, chyba w wielu ASO BMW da się dogadać w sprawie przesłania zamówionych części.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
Juz zamowilem w jakims ASO w Wa-wie,bardzo mily Pan i powiedzial ze dzis wysle takze jak dobrze pojdzie to jutro bede mial :) cena to 64zl i wysylka co prawda 30zl ale to nie ich wina...takie koszty kuriera.Ostatnia sztuke mieli na stanie :)
Opublikowano

Witam,ponownie :) mam jeszcze jedno pytanie.Na zalaczonym zdjeciu jest zaznaczony otwor.sluzy on do odpowietrzania? starym korku nie bylo oringow i nie wiem czy ma to znaczenie? dziwi mnie to ze gdy wsadzam malutki drucik od spawarki to chodzi on tam w jakas mala dziurke i nie ma zadnych oporow,nie wiem czy tak ma byc...Dziekuje wam za pomoc i jednoczesnie wybaczcie jesli kogos mecze:)

 

http://img580.imageshack.us/img580/8308/chlodnica.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.