Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam mam taki problem trzy miesiące temu kupiłem bunie 728 wszystko igiełka ale po pewnym czasie zaczęło ubywać płynu i tak dolewałem co jakiś czas przyszedł czas postanowiłem ja zagazować gaz brc seqend 56 plog driwe , i tak po tym założeniu zrobiłem możne z 2 tysiące km i znów przyszedł czas dolać płynu ja odkręcam korek a tam oczom niedowiezam karmel mowie uszczelka pod głowica w zielem się za ta uszczelkę wszystko porozbierałem głowice zdjelem dałem do planowania facet powymieniał wszystko co trza było elegancko poskładałem odpaliłem zrobiłem z 300 km i znowu to samo i teraz pytanie co to może być dodam ze głowica była sprawdzona i ponoć niebyła nigdzie pęknięta
Opublikowano
kto robił planowanie tej głowucy jakis renomowany zakład, sprawdzana była na szczelnosc????ile ubywa tego płynu i czy dalej jes karmel czy tylko ubywa, jesli układ masz szczelny to smiem twierdzic ze głowice jednak jest peknieta moze zle sprawdzono........
Opublikowano
robił to gościu który ma dość długo ten zakład ale wydaje mi się ze dal ciała .Dalej robi się karmel i nie-wiem co mam naprawdę dalej robić czy zmienić silnik czy co?
Opublikowano
to na 90 procent głowica jest walnieta, a stara uszczelka w jakim była stanie była wypalona w ktoryms miejscu czy wydmuchana czy ok, moze tez byc zle dociagnieta głowica na uszczelce, ja robiłem teraz taka 725 tds koledze okazało sie ze głowica była peknieta,,,, kupywałem głowice uzywke , zawiazłem na planowanie i sprawdzenie szczelnosci, poskładałem i kolega jezdzi juz 2 miesiac wszystko ok,,, opcje sa u Ciebie 2 albo zle złozyłes i problem jes w uszczelce ,,,, lub głowice peknieta , jesli była planowana i sprawdzana na szczelnosc to obstawiam ze zle złozyłes i to przez uszczelke tak sie dzieje, jesli tylko tylko była planowana a nie sprawdzana szczelnosc to głowica, ja bym to rozebrał na twoim miejscu dac głowice do sprawdzenia na szczelnosc jak bedzie ok to zplanowac dac nowe szpilki do głowicy poskładac i ma latac, jesli okaze sie peknieta stara to kupic uzywana dac na szczelnosc planowanie i tez musi chodzic, jesli myslisz o wymianie silnika to zalezy w jakim stanie i cenie taki znajdziesz ,co sie bedzie lepiej karkulowac ,czy tak jak pisałem kupic uzywana głowice ,czy silnik, jak zdecydujesz sie na uzywana , to przed kupnem uzywki sprawdzic na szcelnosc te twoja to nie duzy koszt jesli okaze sie szczelna to planowac jak nie to na zlom bo spawanie sie nie opłaca ,,,
Opublikowano
zrobiłem już trochu uszczelek, ale w bmw pierwszy raz robiłem wydaje mi się ze poskładałem wszystko tak jak powinno być co do uszczelki jak ja rozebrałem to była na moje oko ok nic jej niedolegalo ,ale tak jak mówisz zaborze się za to jeszcze raz teraz będę przytym jak będą sprawdzać szczelność pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.