Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam. jakis czas temu kupiłem e30 320i. Wymieniłem przekładnie bo miała luz, końcówki drążków, sworznie wahaczy, amortyzatory, stabilizatory drążków. Przy dużych prędkościach powyżej 100km/h auto nadal źle sie prowadzi. jakby jakies luzy czy co;] zauważyłem że jak ruszam kierownicą na postoju to mocno stuka na tym łączniku kolumny kierowniczej co wchodzi do przekładni (nie mam wspomagania). Czy to może byc przyczyną złego prowadzenia? ogólnie mam zawieszenie m-technik, grubą lage i autko jest bardzo twarde. Po za tym mam kąty pochylenia z przodu wywalone (negatywy;). Czy przyczyną mogą byc luz na tylnych wachaczach? bo mam tam wywalone tuleje;] już zakupiłem komplet tuleje i stabilzatory i na dniach będe wymieniał;]
Opublikowano
Witam każdy luz w układzie kierowniczym prowadzi do nie komfortowego prowadzenia auta, dziwnego pływania, drgania na kierownicy, w autach RWD raczej luzy odczuwa się przy hamowaniu. co do tego krzyżaczka tam jest taki tłumik drgań z gumy ( realoem nr części 32311153993 ) może to jest wystukane, i jeszcze może być luz na maglownicy, jak ruszasz gwałtownie kierownicą to jest takie stukanie ktoś musi ci lekko ruszać kierownicą ściągasz delikatnie osłonę gumową z magla łapiesz ręką i czujesz co się dzieje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.