Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 68
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ta po stronie kierowcy psika na wycieraczkę, a powinna gdzieś na środek szyby. Pròbowałem takim małym śrubokrętem z zestawu narzędzi precyzyjnych przesunąć do góry tą dyszę, ale nie idzie. Nie chcę tego zrobić na siłę. W instrukcji nic na ten temat nie znalazłem....
Opublikowano
Ja zawsze regulowałem dysze spryskiwaczy szpilką. Jeżeli spryskiwacz jest szczelinowy to proponuję nożykiem szwajcarskim(ma bardzo twarde ostrze i się nic nie złamie). Tak robiłem w Peugeocie 206 tam były spryskiwacze szczelinowe-nożyk do tapet niestety się połamał.
Opublikowano
Zgadza się, ja też w moich poprzednich autach regulowałem dysze spryskiwaczy w taki właśnie sposób. Niestety w moim X3 dysza nie chce nawet drgnąć.
  • 1 rok później...
Opublikowano
Witam -jestem po wymianie oleju i filtrów pow. i pal. koszt 1400 zł. ale dowiedziałem się, że mam do wymiany przekładnie kierowniczą i tu koszt ok 9000 zł. A auto już bez gwarancji. Na razie czekam na tel. z serwisu bo pisali gdzieś czy uznają przekładnię do wymiany w formie gwarancji? jak tak to zapłacę tylko za samą wymianę ok 3500 zł.
Opublikowano

Ja mam nową przekładnię od jakiegoś czasu...

Po wymianie nie wierzyłem że coś wymienili :roll: Oglądałem dokładnie element by uwierzy że jest nowy bo wrażenia że nawet bardziej stuka...

Teraz wydaje mi się że poprostu jestem przewrażliwiony brakiem komfortu i oponami ROF - chyba się starzeję i potrzeba już na kanapę usiąść...

Opublikowano

U mnie bardzo delikatnie stuka, i tylko jak się mu depnie w pedał gazu i to właśnie na skręconych kołach, ale pod warunkiem, że musi być nierówna nawierzchnia, tak aby koło wpadło w drganie.

Przy spokojnej jeździe nawet przy kocich łbach - cisza z zawiechy, a nalatane mam już 150 tyś km

Opublikowano
A to stukanie, to tylko przy skręconych kołach? I małych prędkościach? Stuka kilka razy czy jeden?

 

Teraz co jest to myślę że to nie od przekładni tylko opony i za sztywny zawias.

Ostatnio jeździłem z żoną w ciąży i starałem się omijać dziury itp czyli słyszałem i czułem wszystkie niedogodności z drogi.

X3 to poprostu nie jest limuzyna której chyba bym na rodzinne wojaże potrzebował. Jak jeżdżę sam i nie zważam na drogę to auto jest ok.

 

Na dziś porostu potrzebował bym jakiegoś "Citroena" dla rodziny

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Z własnego doświadczenia wiem że zdecydowanie X3 przy F10 to taka pierdziawka :)

Choć wdzięczna w użytkowaniu.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Miałem F10 na 18" RF z EDC a F25 mam na 17 z RF z EDC i nie ma porównania, F10 wygrywa o "dwie długości " :)
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Jak chcesz dupsko wozić komfortowo to tak :)
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
X3 jest ok, jeśli masz adaptacyjne amortyzatory. Ale komfort w porównaniu z 5er jest mniejszy...

Mam EDC w moim X3. Miałem okazję jeździć kilka dni F10 i mam wrażenie, że nierówności szczególnie te płytkie (łączenia asfaltu) są o wiele bardziej wyczówalne w F10. Dodatkowo to auto jest bardzo nerwowe na prostej, musiałem cały czas korygowac tor drobnymi ruchami kierownicy. Mam więc mieszane uczucia i chyba bardziej pasuje mi X3. Może dlatego tak to odbieram, ponieważ ostatnie 5 lat jeździłem XC90. Natomiast F07 poraziło mnie komfortem jazdy, to już jest zupełnie inna liga.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
bo już po gwarancji. Auto styczeń 2011 r. Pisali gdzieś (chyba do producenta) czy uznają ją jeszcze w ramach gwarancji - jak by uznali to miałem zapłacić tylko za wymianę 3500 zł., ale odmówili i tak sama przekładnia ok.9000 zł.
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Jeśli serwisowałeś regularnie to pisz do BMW Polska oraz do centrali BMW.
Opublikowano
Czytam na temat tej felernej przekladni i przysluchuje sie w moim x i ..... nic nie slysze. Zastanawiam sie czy ta przekladnia jest taka sama w kazdym egzemplarzu? Mam wyposazony samochod w jakis system oprocz servotronika cos zwiazanego z jakims sportowym ukladem kierowniczym czy jakims asystentem nie pamietam jak to sie nazywa ale kontroluje obroty kierownica. Czy moge w zwiazku z tym nie miec tej felernej przekladni i mnie ten problem moze nie dotyczyc. Auto ma 20tys przelotu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.