Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Jestem nowy wiec proszę o wyrozumiałość, jeśli post w niewłaściwym dziale proszę o przeniesienie.Tak wiec zakupiłem sobie w sobotę BMW e36 318i. Jest to rok 95 produkcji wiec nie jest to tez młode auto ale zawsze mi się podobało. Głownie chodzi mi o tylny pas BMW dokładnie o ten element pod klapa bagażnika już z niego prawie nic niema nie warto robić wstawek czy coś w tym stylu, widziałem na allegro ze taki pas można kupić ale to ten stary trzeba wycinać i wspawywać ten nowy?? Chciałem się również zapytać odnośnie silnika w sensie takim ze 1 zawór tyka jak zegarek troszkę mnie to irytuje ale wiem ze one są hydrauliczne i powinny same się ustawiać. Aha jeszcze jedna sprawa pokombinowane tam jest z układem wydechowym tak ze niema katalizatora ani środkowego tłumika jest jedynie końcowy a reszta co idzie od kolektorów jest na sztywno pospawana. Będzie jakiś problem z przeglądem czy coś?? I natomiast silnika jeszcze niezależnie czy jest on zimny czy ciepły jak się rusza z 1 i da mu się za dużo gazu zaczyna szarpać jak wrzuci się 2 to przestaje się tak dziać tylko na 1 jakoś przerywa podczas ruszania nie wiem czym to jest spowodowane. Myślę ze mi doradzicie:) Z góry dzięki:)
Opublikowano
Witam. Jestem nowy wiec proszę o wyrozumiałość, jeśli post w niewłaściwym dziale proszę o przeniesienie.Tak wiec zakupiłem sobie w sobotę BMW e36 318i. Jest to rok 95 produkcji wiec nie jest to tez młode auto ale zawsze mi się podobało. Głownie chodzi mi o tylny pas BMW dokładnie o ten element pod klapa bagażnika już z niego prawie nic niema nie warto robić wstawek czy coś w tym stylu, widziałem na allegro ze taki pas można kupić ale to ten stary trzeba wycinać i wspawywać ten nowy?? Chciałem się również zapytać odnośnie silnika w sensie takim ze 1 zawór tyka jak zegarek troszkę mnie to irytuje ale wiem ze one są hydrauliczne i powinny same się ustawiać. Aha jeszcze jedna sprawa pokombinowane tam jest z układem wydechowym tak ze niema katalizatora ani środkowego tłumika jest jedynie końcowy a reszta co idzie od kolektorów jest na sztywno pospawana. Będzie jakiś problem z przeglądem czy coś?? I natomiast silnika jeszcze niezależnie czy jest on zimny czy ciepły jak się rusza z 1 i da mu się za dużo gazu zaczyna szarpać jak wrzuci się 2 to przestaje się tak dziać tylko na 1 jakoś przerywa podczas ruszania nie wiem czym to jest spowodowane. Myślę ze mi doradzicie:) Z góry dzięki:)

Co do ruszania i szarpania, jest kilka możliwości :

- łącznik gumowy wału

- sprzęgło/docisk i tą wersje obstawiam

tel. 514.99.46.99
Opublikowano
Pas tylny się spawa. Stary najlepiej wyciąć, będzie łatwiej wszystko spasować. Jeżeli układ wydechowy pracuje głośno, a do tego diagnosta wykona analizę spalin to może być ciężko z przeglądem. Bez katalizatora nie ma szans na spełnienie norm emisji spalin. Co do szarpania to sprawdź dokładnie rurę gumową łączącą kolektor ssący z przepływomierzem. Często lubią ze starości pękać i dostaje się tamtędy lewe powietrze.
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.