Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Oczywiście masz rację nigdy nie miałem w ręce tarczy o ich zakładaniu nie wspomnę nawet. Jest to czynność poza wszelkimi znanymi mi praktycznymi elementami obsługi samochodu - ale to tylko dlatego że nie posiadłem jeszcze tajemnego stopnia mistrzowskiego BU-FU :lol:

 

Zacytuje Cie : "jesli problem czuć widocznie jak sie tarcze rozgrzeja to proponował bym tarcze dac tokarzowi niech je przetoczy"

Jak dla mnie masz małe pojęcie o tym o czym mówisz. Gorzej jeśli coś jeszcze do tego wykonujesz manualnie, bo wychodzi na to że bez podstaw i jednocześnie nie jesteś konsekwentny w swoich wypowiedziach. Wypierać się możesz ale jasno widać co napisałeś. :lol: Jasne że, powodów może być bardzo wiele ale co stwierdzenie " jesli tak to moze byc jeszcze jedna rzecz :P " - tutaj wnosi? Nic nie wnosi. Poza tym jest błędnie sformułowane i wprowadza w błąd i potwierdza Twój brak spójności. :D

 

I taka mała uwaga, warto poprawnie władać ojczystym językiem.

Opublikowano
w sumie toczenie to najlepszy pomysł na sprawdzenie pomiaru bicia bo nie ma gdzie takiego pomiaru zrobic przynajmniej w wawie

 

 

i w ten sposob sie dowiesz w czym problem tkwi :)

 

 

 

 

 

 

pozdrawiam :)

Opublikowano
w sumie toczenie to najlepszy pomysł na sprawdzenie pomiaru bicia bo nie ma gdzie takiego pomiaru zrobic przynajmniej w wawie

 

Pomiaru bicia powinno się dokonać w dwóch etapach. Kiedy tarcza jest na piaście, a następnie po zdjęciu z piasty i przymocowaniu do odpowiedniego stanowiska. Wtedy też jesteś w stanie stwierdzić w czym tkwi problem. Jednak wracając do przypadku Kamila, bicie pojawiało się po rozgrzaniu - a to zawęża pole możliwych przyczyn.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
zgadzam sie z przedmówca co nie zmienia faktu ze nikt usług pomiaru nie dokonuje zbadalem temat dogłebnie i urzadzenie do pomiaru na samochodzie czyli pomiar bicia razem z piasta kosztuje od 4tys wzwyz
Opublikowano
zgadzam sie z przedmówca co nie zmienia faktu ze nikt usług pomiaru nie dokonuje zbadalem temat dogłebnie i urzadzenie do pomiaru na samochodzie czyli pomiar bicia razem z piasta kosztuje od 4tys wzwyz

 

 

jakby ktos faktycznie ci te tarczy przetoczył to przy montarzu piasty maja byc idealnie czyste zanim nałozysz tarcze :)

mialem taki przypadek ze warsztat ktorys zmienil tarcze a piasty były brudne i było tak zwane trzepanie kiedownica :)

 

 

zycze powodzenia i temu panu co mnie cytuje rowniez haha :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
zgadzam sie z przedmówca co nie zmienia faktu ze nikt usług pomiaru nie dokonuje zbadalem temat dogłebnie i urzadzenie do pomiaru na samochodzie czyli pomiar bicia razem z piasta kosztuje od 4tys wzwyz

 

 

jakby ktos faktycznie ci te tarczy przetoczył to przy montarzu piasty maja byc idealnie czyste zanim nałozysz tarcze :)

mialem taki przypadek ze warsztat ktorys zmienil tarcze a piasty były brudne i było tak zwane trzepanie kiedownica :)

 

 

zycze powodzenia i temu panu co mnie cytuje rowniez haha :)

kolego nie wiem na czym opierasz swoje doswiadczenie ale bmw to inna bajka jesli chodzi o drgania piasta na lusterko to za mało zeby ich nie było rekordzisci włozyli w usuniecie drgan 16tys zl wiem o :( czym pisze

Opublikowano
zgadzam sie z przedmówca co nie zmienia faktu ze nikt usług pomiaru nie dokonuje zbadalem temat dogłebnie i urzadzenie do pomiaru na samochodzie czyli pomiar bicia razem z piasta kosztuje od 4tys wzwyz

 

 

jakby ktos faktycznie ci te tarczy przetoczył to przy montarzu piasty maja byc idealnie czyste zanim nałozysz tarcze :)

mialem taki przypadek ze warsztat ktorys zmienil tarcze a piasty były brudne i było tak zwane trzepanie kiedownica :)

 

 

zycze powodzenia i temu panu co mnie cytuje rowniez haha :)

kolego nie wiem na czym opierasz swoje doswiadczenie ale bmw to inna bajka jesli chodzi o drgania piasta na lusterko to za mało zeby ich nie było rekordzisci włozyli w usuniecie drgan 16tys zl wiem o :( czym pisze

 

 

to teraz dolozysz moze 50zl za kontrole u tokarza tarcz i moze pomoc zamiast tych 16tys :P

bmw to inna bajka hehe kazde auto da sie naprawic jak sie chce :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
uwierz mi ze nie kazde a w najgorszych przypadkach winne sa najmniejsze pierdułki ale na to potrzeba czasu odbiegamy od tematu ale u kamila raczej oczywiste sa tarcze z młode auto na inne rzeczy
Opublikowano
zgadzam sie z przedmówca co nie zmienia faktu ze nikt usług pomiaru nie dokonuje zbadalem temat dogłebnie i urzadzenie do pomiaru na samochodzie czyli pomiar bicia razem z piasta kosztuje od 4tys wzwyz

 

 

jakby ktos faktycznie ci te tarczy przetoczył to przy montarzu piasty maja byc idealnie czyste zanim nałozysz tarcze :)

mialem taki przypadek ze warsztat ktorys zmienil tarcze a piasty były brudne i było tak zwane trzepanie kiedownica :)

 

 

zycze powodzenia i temu panu co mnie cytuje rowniez haha :)

 

Ja jednego nie rozumiem, próbujesz z oczywistej sprawy zrobić wielki trik serwisowy. Oczyszczenie piast... wow nikt by na to nie wpadł. Może jeszcze dodaj że należy na nich umieścić smar miedziany - ups co ja zrobiłem, zdradziłem tajną wiedzę.

Po wizytach u takich specjalistów w ogłoszeniach roi się od "igiełek". No offence ale nie wszystko jest dla wszystkich. Pozdrawiam i wielu usatysfakcjonowanych klientów życzę. A i jak się coś mówi to albo trzyma się fason do końca, albo przyznaje się komuś rację a nie próbuje odwracać "kota ogonem". :)

Opublikowano
zgadzam sie z przedmówca co nie zmienia faktu ze nikt usług pomiaru nie dokonuje zbadalem temat dogłebnie i urzadzenie do pomiaru na samochodzie czyli pomiar bicia razem z piasta kosztuje od 4tys wzwyz

 

 

jakby ktos faktycznie ci te tarczy przetoczył to przy montarzu piasty maja byc idealnie czyste zanim nałozysz tarcze :)

mialem taki przypadek ze warsztat ktorys zmienil tarcze a piasty były brudne i było tak zwane trzepanie kiedownica :)

 

 

zycze powodzenia i temu panu co mnie cytuje rowniez haha :)

 

Ja jednego nie rozumiem, próbujesz z oczywistej sprawy zrobić wielki trik serwisowy. Oczyszczenie piast... wow nikt by na to nie wpadł. Może jeszcze dodaj że należy na nich umieścić smar miedziany - ups co ja zrobiłem, zdradziłem tajną wiedzę.

Po wizytach u takich specjalistów w ogłoszeniach roi się od "igiełek". No offence ale nie wszystko jest dla wszystkich. Pozdrawiam i wielu usatysfakcjonowanych klientów życzę. A i jak się coś mówi to albo trzyma się fason do końca, albo przyznaje się komuś rację a nie próbuje odwracać "kota ogonem". :)

 

 

ja probuje pomoc a Ty mnie łąpiesz za słowka :P

Opublikowano

Nie łapie za słówka, tylko Cię cytuje i próbuje Ci uświadomić jak przyswajalne są Twoje słowa. Jeżeli masz na myśli coś innego to to napisz bo jak na razie jest pewna luka w spójności.

 

Idąc od początku:

- "jesli problem czuć widocznie jak sie tarcze rozgrzeja to proponował bym tarcze dac tokarzowi niech je przetoczy przy okazji sprawdzi przez która takie cyrki :)"

tu radzisz aby dać do przetoczenia tarcze, co jest niestety u nas dość powszechnie spotykanym przykładem druciarstwa, a następnie piszesz " ja o tym wiem ze tarcze wentylowane sie nie toczy :P ale tylko ja napisalem jak mozna sprawdzic ten problem poprzez sprawdzenie u tokarza :)" - a tu zupełnie coś innego. Zakładając że faktycznie nie miałeś na myśli, żeby użytkownik po toczeniu używał tarcz - ok, ale jeżeli problem występuje przy rozgrzaniu/przegrzaniu tarcz to znaczy że dochodzi do czasowego odkształcenia sprężystego metalu, a to oznacza że po pierwsze tokarz nic z tym nie zrobi, a po drugie nawet gdyby odkształcenie było plastyczne to po dotoczeniu tarcz nie powinno się ich używać z powodów które wcześniej wymieniłem.

Poza tym dużo prościej i taniej jest podjechać do FACHOWEGO serwisu który wykona pomiary tak jak wspominałem w jednym z moich postów.

 

- "jedno pytanie ten problem powstał po wymianie tarcz ?:P jesli tak to moze byc jeszcze jedna rzecz :P" a chwilę później "jak wiadomo nie tylko tarcza moze byc to spowodowane :)" - tak wiadomo nie tylko tarczą, nie tylko źle oczyszczoną powierzchnią styku, nie tylko zwichrowaną piastą etc. Przyczyn głęboko ukrytych i powiązanych może być cała masa i ani Ty ani ja nie jesteśmy na podstawie tego co napisał Kamil tego sprawdzić - mało tego akurat te przyczyny możemy wykluczyć więc po co gadać bez sensu - zwykłe bicie piany? Możemy co najwyżej powymyślać co by było gdyby, zwłaszcza że w jego przypadku bicie nie jest stałe ale cykliczne i uzależnione od temperatury tarcz hamulcowych. Poza tym szanujmy się nawzajem są pewne podstawy o których nie warto wspominać - jak chociażby oczyszczenie i nasmarowanie powierzchni styku piasty z rotorem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.