Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam prośbę bo zaraz nie szlak trafi

kupiłem nie dawno 4 tyg E 60 3.0D 2004 auto chodziło dobrze no i pewnego dna 2 tyś obrotów i koniec no i mam zagwostkę czy turbina ( może sterownik skoku łopatek ) czy zapchany filtr DPF filtr bym może sprawdził przeczyścił kupił wywalił albo cokolwiek tylko który to ??? :shock:

http://allegro.pl/filtr-fap-dpf-bmw-530d-525d-730-e60-e65-e66-e61-x5-i1630719672.html

- taki czy taki

http://allegro.pl/bmw-5-e60-dpf-filtr-czastek-stalych-i1627918437.html

jedna osoba mówi że 2004 to jest pod podłogą po środku natomiast inna że ten za turbiną proszę o pomoc bo oszaleję

Jak będę wiedział to go wywalę i zobaczę czy się turbo wkręca i mam nadzieję że to będzie odpowiednia diagnoza

i jeszcze jedno świeci się zapchany na kompie z dużym minusem

Pozdrawiam i proszę o pomoc

Maciek

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ten z drugiego linka to jest katalizator (sprzedawca nie wie co sprzedaje) a ten z pierwszego linka to jest DPF który był montowany bodajże od marca 2004r. nr. 3 na rysunku http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=NC71&mospid=47753&btnr=18_0553&hg=18&fg=10

 

Ps. A ten co pokazał kolega bakukamil to jest DPF który można było sobie doposażyć samochody które wychodziły od 2003 do marca 2004.

Opublikowano
Ten z drugiego linka to jest katalizator (sprzedawca nie wie co sprzedaje) a ten z pierwszego linka to jest DPF który był montowany bodajże od marca 2004r. nr. 3 na rysunku http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=NC71&mospid=47753&btnr=18_0553&hg=18&fg=10

 

Ps. A ten co pokazał kolega bakukamil to jest DPF który można było sobie doposażyć samochody które wychodziły od 2003 do marca 2004.

 

 

zaznaczyłem w realoem styczeń 2004 ... dobrze jakby właściciel podał końcówkę VINu (7 ostatnich znaków), wiadomo by było z jakiego miesiąca jest auto

Kamil
Opublikowano

VIN B646757

Z góry dziękuję z wszelkie wskazówki ponieważ w temacie BMW cienki jestem można powiedzieć nie planowany zakup ale jestem ogólnie bardzo zadowolony gdyby nie padaczka turbo filtr DPF.

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No to przecież to już napisałem wyżej :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zanim zaczniesz kupować filtr DPF zrób porządną diagnostykę. Czy komp pokazuje ci jakieś błędy?

U mnie kiedyś w 330d wyskoczył błąd dpf i zrobiłem czyszczenie chemiczne filtra (auto przed i po czyszczeniu chodziło cały czas idealnie). Po czyszczeniu filtra błędy przestały się pojawiać, ale na tłumiku pojawiła się sadza i zapach spalin był mocno duszący. Miesiąc temu kupiłem prawie nowy filtr (11 tyś km przebiegu) a stary sprzedałem.

Jeśli u ciebie okaże się że już filtr jest zużyty ( a nie będzie przeszkadzała ci sadza na tłumiku i dużo gorszy zapach spalin) to zrób czyszczenie chemiczne - od 450 zł.

Jeśli kręci ci do 2 tyś obrotów to przyczyn może być wiele, np: zapchany filtr paliwa, któraś z pompek paliwa na wykończeniu, tryb awaryjny po zatankowaniu kiepskiej ropy... Filtr dpf nie zapycha się momentalnie.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.