Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Problem z zapalajaca sie kontrolka od chlodnicy. Zapala sie bardzo czesto jak prrzycisne auto z wolnych obrotow pod 6 tys. Po jakims czasie sama zgasnie podczas jazdy oczywiscie. Plynu jest max nie ubywa. Na zimnym przy odkreconym korku i dodaniu gazu leci normalnie strumyk, wiec nie raczej to nie zapowietrzenie. Tym bardziej ze nigdy nie mialem problemu z poziomem zeby bylo za malo a kontrolka zapala sie od jakiegos czasu dopiero

🙃🙃

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdzilem przed chwila na goracym silniku. Podczas odkrecania bylo slychac pssst. Plynu bylo prawie pod sam korek. Zapalilem silnik i poziom spadl do prawidlowego z boku przelewal sie plyn a na dole nic nie bulgotalo. Dodalem gazu i poziom sie podniosl i troche plynu sie wylalo. Nie bylo tego efektu podczas przygazowania gdy sprawdzalem na zimnym silniku. Gorny waz miekki. W zeszla srode jechalem 70 km z predkoscia pod 200 i nic sie nie zapalilo (w niemcowni zeby nie bylo ze lamie przepisy :) ) a dzis od zera ruszylem do odcinki i bum lampka sie zapalila. 3 min spokojne obroty pare zakretow i zgasla.

🙃🙃

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wlasnie sprawdzalem na zimnym silniku i zadnego bulgotania to samo po dodaniu gazu. mysle jeszcze czy nie popuscic odpowietrznikow na rozgrzanym motorze i zobaczyc czy poleci plyn czy tez powietrze. Moze to czujnik poziomu lub plywak? Chociaz plywak to tylko troche plastiku :|

🙃🙃

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.