Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

mam dwie e30 jedna z ładną budą cupe ale silnik 1.6 i drugą pognitą ale z silnikiem 2.5 170 KM i mam wielką ochote zrobić swapa

co tak naprawdę muszę wymienić czy skrzynię też i jak to wygląda z instalacją elektryczną

jak myślicie ile to może wszystko kosztować

i jeszcze jedno pytanko czy znacie jakiś dobry warsztat który podjął by się swapa w okolicach Jeleniej Góry albo złotoryji?

 

z góry dzieki za pomoc

Opublikowano

Musisz wymienić silnik instalację elektryczną komputer i układ wydechowy.

Możesz wymienić skrzynię i most, dobrze by było przełożyć wspomaganie jeżeli w 316 go nie masz bo 2.5 litra jest cięższy.

Skrzynia i most, będzie pasować a auto będzie na niej "szatanem" jedynie palenie gumy odpada bo most może a nawet na pewno nie wytrzyma.

Fajnie by było przełożyć panel z podsufitki.

Jestem w stanie to zrobić bez problemów ale nie mieszkam w twojej okolicy.

Generalnie zabieg prosty a do tego możesz sobie auto skonfigurować pod swoje potrzeby zestawiając silnik ze skrzynią 316 lub 325 i most 318 lub 325.

Montaż każdego z elementów będzie znacząco przekładał się na osiągi.

[OO==[][]==OO]

Kiedyś: E30 325 '86, E30 318 '89, E30 320 '90, E34 520 '92, E28 528 '81, E32 735 '90, E32 735 '89, E30 320 '89, E32 730 '90, E30 320 '87, E30 320 '89, E30 320 '89. Teraz: E30 320 '90, E34 525 '89

Opublikowano

konieczna jest zmiana tłumika? bo ten z 325 jest przegnity.

dużo roboty jest z przekładką wspomagania?

 

jak możesz to opisz różnice w konfiguracji skrzyni i mostu

 

dzięki za pomoc

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pierwsza część na pewno do zmiany bo jest inna konstrukcja niż w 316. A reszta to może wziąć pospawać jak ci pasi, ale od 316 na pewno bedzie za mała średnica.
Opublikowano

Tłumik nowy kosztuje od 120zł. ten z 1.6 nie podejdzie.

Wspomaganie to już trochę zabawy ale nie ma rzeczy niemożliwych trzeba chcieć.

Na skrzyni i moście z 1.6 odcinke będziesz robił na każdym biegu bo nie nadążysz ich przełączać :D

Po mieście bokami będziesz latał na 3-4 biegu :lol:

Posiadacze nowszych sprzętów będą robili taką minę :shock:

:cool2:

A i jeszcze puchę musisz rozwiercić tak by nie wydech gadał a dolot wtedy na wąskiej długiej ulicy zabudowanej kamienicami po obu stronach, będziesz robił robotę odrzutowca. Jak mawia jeden z kolesi moto świrów UTT, UTTT, UTTTT, odcinka musi być! :lol:

[OO==[][]==OO]

Kiedyś: E30 325 '86, E30 318 '89, E30 320 '90, E34 520 '92, E28 528 '81, E32 735 '90, E32 735 '89, E30 320 '89, E32 730 '90, E30 320 '87, E30 320 '89, E30 320 '89. Teraz: E30 320 '90, E34 525 '89

  • 1 rok później...
Opublikowano
Witam takie pytanko mam, poniewaz tez bedzie swapik z 1.6 na 2.5, chodzi o to czy musze zmieniac pompe paliwa z 1.6 na 2,5 ? czekam na odp pozdro :D
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam

mam dwie e30 jedna z ładną budą cupe ale silnik 1.6 i drugą pognitą ale z silnikiem 2.5 170 KM i mam wielką ochote zrobić swapa

co tak naprawdę muszę wymienić czy skrzynię też i jak to wygląda z instalacją elektryczną

jak myślicie ile to może wszystko kosztować

i jeszcze jedno pytanko czy znacie jakiś dobry warsztat który podjął by się swapa w okolicach Jeleniej Góry albo złotoryji?

 

z góry dzieki za pomoc

Przerzucasz silnik, wydech, skrzynie, elektrykę i kompa.

Oczywiście nie zapomnij o hamulcach i zawieszce. Inne sprężyny to raz a dwa lagi w 2,5 masz 51mm.

Polecam wymienić tylny dyfer na dużą głowę.

 

Swap prosty jak pier... ;)

 

Jak masz pognity wydech to kup nowy.

Ja za tłumik środkowy od 323 i końcowy od 325 do swapa m50 zapłaciłem z przesyłką 255zł, więc koszty skromne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.