Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zły tytuł. Czytaj regulamin forum.

Jak poszedł to góry zderzak względem ziemi to tak jest dobrze. Nie muszę chyba tłumaczyć dlaczego bo każdy glupi wie dlaczego.

A jeśli poszło do góry zawieszenie (co raczje jest niemożliwe jak z tyłu nic nie zmieniałeś) to jest coś nie tak.

Opublikowano

Obniżenie BMW z przodu poprawiło nie tylko wygląd twojego auta ale i jego prowadzenie ponieważ środek ciężkości powędrował jeszcze bardziej do przodu a co za tym idzie tył mógł unieść się lekko do góry, ślicznotki w klinie prezentują się znacznie bardziej agresywnie. 50 mm to dość dużo uważaj na miskę olejową a najlepiej pomyśl o osłonie. Jeżeli twój klin jest zbyt duży przytnij tylne sprężyny lub wymień je na krótsze pamiętaj jednak o zachowaniu zdrowego rozsądku tak byś nie musiał wymieniać amortyzatorów, spore obniżenie tyłu spowoduje utratę kątów kół tylnej osi a co za tym idzie nierównomierne zużycie bieżnika oraz zwiększenie odległości między glebą a hokejem. Wysokość tyłu możesz też regulować wkładając lub wyjmując odpowiednie gumy w sprężynach tylnych dostępne w każdym sklepie motoryzacyjnym.

Przepis na idealne wysokości:

- przód lekka gleba

- tył seria

E30 to auto idealne trudno je poprawiać!

[OO==[][]==OO]

Kiedyś: E30 325 '86, E30 318 '89, E30 320 '90, E34 520 '92, E28 528 '81, E32 735 '90, E32 735 '89, E30 320 '89, E32 730 '90, E30 320 '87, E30 320 '89, E30 320 '89. Teraz: E30 320 '90, E34 525 '89

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.