Skocz do zawartości

318i Nie trzyma wolnych obrotów,czasami faluje- film


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam . Problem dalej nie rozwiązany , po kilku latach jest gorzej na Pb i lpg to samo .

W samochodzie na nowe zostało wymienione :

- wszystkie uszczelki na nowe kolektora dolotowego , ssącego , wydechowego

- uszczelka pod głowicą (głowica sprawdzona razem z zaworami)

- odma

- lambda

- silniczek krokowy

- regeneracja alternatora

- wszystkie węże , wężyki gumowe

- kable zapłonowe

- świece

Podmienione z sprawnego samochodu :

- czujnik wału i wałka

- 3 przepływomierze

- 2 silniczki krokowe

- 3 lambdy

- 2 tps

- koło pasowe

- 2 sterowniki

- cewka

Sprawdzone zostało :

- instalacja elektryczna pod kątem strat napięcia

- wtryski benzynowe

- lewe powietrze

- czujnik temp. silnika

- wypięty sterownik lpg

- serwo

Na kompie zero błędów wszystkie parametry w normie (czujniki sprawdzane oscyloskopem)

Dalej to samo . Spalanie w normie , samochód ma moc , po zdjęciu paska klinowego samochód pracuje idealnie .

Wygląda na to jakby samochód nie umiał regulować obrotów pod obciążeniem

Ma ktoś jakieś pomysły bo mi i mechanikom w Katowicach brakło ?

  • Odpowiedzi 53
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Jak przeprowadzić adaptacje krokowca ? Chodzi ci o adaptacje sterownika ? O sondach pisałem , podmienialem i kupiłem nową wszystkie boscha

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.