Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam was koledzy, mam do was sprawę z którą borykam się już od prawie miesiąca. Posiadam BMW E36 z silnikiem 1,9 (1895ccm) o mocy 140 koni. Oznaczenie silnika M44B19. Mój przypadek wygląda tak: podczas jazdy urwało mi taką blaszkę z membramy podciśnieniowej w kolektorze i wpadła do silnika robiąc porządek w głowicy zrobiłem remont wymieniłem całą głowice wraz z wszystkimi elementami. Po tej naprawie silnik mi zapala lecz z oporami i póki jest zimny chodzi normalnie jakby nigdy nic się nie stało, wręcz powiedziałbym że lepiej niż przed awarią, ale po przejechaniu 400 metrów, silnik traci moc zaczyna przerywać, jak by miał z 50 koni obroty falują, praktycznie ledwie się toczy, ale ma krótkie chwile podczas jazdy (2-3 sekundy) gdy chodzi normalnie, Po podłączeniu pod komputer, pokazuje błąd na układzie zasilania paliwem. Więc zmieniłem pompkę i filtr paliwa, sprawdzałem przepływke i jest sprawna. wtryski mam sprawne. Nie wiem już co robić. Może wy pomożecie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.