Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam wszystkich jestem nowy na forum aczkolwiek czesto czytam ,przejde do rzeczy .Przegladalem ostatnio to i owo i zauwazylem nie podlaczony czujnik temperatury , jak wiadomo m40 ma dwa czujniki na glowicy i ten pierwszy (od strony chlodnicy) jest wkrecony ale tkwi bez przewodu natomiast w przewod wpiety jest nowy czujnik i tak wisi sobie obok ,z drugim jest wszystko ok i tu pytanie :czy to nie jest jakas fuszerka ?i jaki moze to miec wplyw na prace silnika ? Edytowane przez hans0070
Opublikowano

TYTUŁ!!!!!

Zapoznaj się z regulaminem forum oraz Formatem tytułowania wątków obowiązującym w tym dziale.

 

Wisi Ci kabel, a Ty się pytasz, czy to fuszerka? :shock:

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
Domyslam sie ze jego miejsce jest gdzie indziej ale zeby go podlaczyc musialbym rozbeblac kolektor i zastanawiam sie co to wniesie dobrego po podlaczeniu bo na dzien dzisiejszy wszystko jezdzi :?:
Opublikowano
nie wiem o co tu chodzi wykręciłem stary czujnik (ten który nie był wogole podłączony) i w jego miejsce wkreciłem ten niby dobry razem z wtyczką , wszystko jezdzi ale jak silnk jest ciepły to zaraz po odpaleniu zaczyna wariowac tak jak by chciał zgasnąc po chwili problem ustaje i mozna jezdzic normalnie .Podsumowując samochod lepie j sprawował sie ze starym czujnikiem wogole nie podłączonym do wtyczki jedyna mysl ktora mi przychodzi to ze oba sa popsute i tu moje pyt. jak sprawdzic czy czujnik działa><?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.