Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie. Brejdak kupił nowe auto i jest kilka niewiadomych.

1 pali się cały czas kontrolka pomarańczowa na środku zegarów i pewnie jest to ASC. Tylko nie można tego wyłaczyć. Czy to od tego że jest zerwany czujnik od klocków z przodu?

2. wolno się rozpędza nie czuć jak wciska siedzenie, jak by ruszał powoli z pod światem. Po mocnym depnięciu redukuje i ciągnie dobrze. Gorzej jak rusza.

3. od czego są przyciski z prawej strony kierownicy?

4. tempomat włączam i nic się nie dzieje.

5. nie chodzi obrotomierz i ekonomizer.

6. Nie działa przełączanie OBC z manetki.

7. co zrobić żeby działał telefon?

Opublikowano

Podłącz auto pod kompa i dostaniesz odpowiedź na prawie wszystkie pytania.

Przyciski z prawej strony kierownicy są od sterowania tempomatem (zasada działania tempomatu w instrukcji obsługi samochodu)

Opublikowano

A brat sprawdził samochód przed zakupem? Coś czuję, że nie bardzo... :lol:

3 - już wiesz.

1 + 5 - a czy do tego nie masz problemów z ABS i nierówno działający prędkościomierz? To kwestia czujników prędkości obrotowych kół (jak jednego brak, to sprawa oczywista, ale to nie znaczy, że pozostałe działają). Podłącz pod kompa.

2, 4 - Podłącz pod kompa.

6 - możliwe uszkodzenie przełącznika lub wiązki elektrycznej.

7 - konieczne sprawdzenie całej elektryki, być może coś nie działa, lub to, co masz w samochodzie jest niekompletne...

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
Opublikowano

Brat. Kupił bo chciał mieć taki ewłaśnie e39 z takim wyposażeniam. Wymaga kosmetyki lakieru i ładnych felg.

Silnik i skrzynia puki co są świetne bo jeździ już ponad 500km i nic. Moze nie duże ale nic nie wychodzi. Kompa odwiedz jak najszybciej.

Dzięki za odpowiedzi.

A z telefonem to chodzi mi o to czy jakaś karta jest czy co żeby można było zadzwonić gdzieś. Sam w sobie działa ale mówi że skończyła się ważność wykonywania połączeń.

Opublikowano

500 km dla tego samochodu to jak kurs w neidzielę do kościółka :mrgreen:

Do telefonu wkłada się kartę SIM (brat ma zapewne jakiegoś prepaid'a), zerknij do manuala gdzie masz slot na nią i wsadź własną.

Co do tego, czego wymaga, to coś mi mówi, że felgi i blachę zrobi za pół roku, jak sie od dna finansowego po naprawach odbije... :cry2:

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
Opublikowano

1 u mnie jak się paliła ta kontrolka to urwała się linka od trakcji znajduje się na przepustnicy z tego co pamiętam

3 do obsługi radia z prawej tempomat

4 A może złe włączasz tempomat? Tempomat włączasz pokazuje ci się zielona kontrolka na zegarach i potem dajesz + na kierownicy i auto przyspiesza u mnie tempomat działa od 40km/h wzwyż

Opublikowano
500 km dla tego samochodu to jak kurs w neidzielę do kościółka :mrgreen:

Do telefonu wkłada się kartę SIM (brat ma zapewne jakiegoś prepaid'a), zerknij do manuala gdzie masz slot na nią i wsadź własną.

Co do tego, czego wymaga, to coś mi mówi, że felgi i blachę zrobi za pół roku, jak sie od dna finansowego po naprawach odbije... :cry2:

 

Nie ma takiej tragedi z tymi naprawami.

Jutro odbieram komputer z naprawy i podłączamy.

Dla mnie te wersje to czarna magia specjalizuje sie tylko w E30 i E36.

Wszystko ogarniemy. Z telefonem już wiem o co chodzi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.