Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

kupiłem tydzień temu auto i było bardzo żwawe, poszedłem do pracy, auto w tym czasie wziął brat i gdzieś tam pojechał.

Przyjechał i mówi, że jak zgasił, to ciężko już później zapalił i ogólnie bardzo stracił moc.

Pożyczyłem interfejs od znajomego i podłączyłem przed kilkoma minutami by odczytać błędy.

 

Na początku, przed skasowaniem było:

E R R O R M E M O R Y R E P O R T
-------------------------------------
Date: 01/01/00 02:29:07
ECU: MS410DS3
JobStatus: OKAY
Variant: MS410DS3
-------------------------------------------------------------
RESULT: 5 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
203 fuel trim limit Bank 2
Error frequency : 255
Logistic counter: 36
Engine speed 640.00 rpm
Engine temperature 115.61 degrees C
oxygen sensor heater 69.99 %
oxygen sensor voltage 2 0.55 Volt
Short circuit to ground
emission related malfunction
defect code stored after filtering
Error not present
Sporadic error
-------------------------------------------------------------
25 Lambda probe heating Probe 1
Error frequency : 28
Logistic counter: 40
Engine speed 0.00 rpm
engine load 0.00 mg/Stroke
oxygen sensor voltage 1 4.90 Volt
Engine temperature 19.99 degrees C
interrupt
emission related malfunction
defect code stored after filtering
Error present
Sporadic error
-------------------------------------------------------------
8 air mass flow meter
Error frequency : 1
Logistic counter: 27
Engine speed 768.00 rpm
Throttle-valve angle 0.00 throttle degrees
Idle adjuster 25.00 %
voltage of the air mass flow meter 0.10 Volt
interrupt
emission related malfunction
defect code stored after filtering
Error not present
Sporadic error
-------------------------------------------------------------
83 engine speed/crankshaft position sensor
Error frequency : 4
Logistic counter: 40
Engine speed 0.00 rpm
engine state 1.00 1
Engine temperature 98.43 degrees C
Battery Voltage 10.81 Volt
interrupt
emission related malfunction
defect code stored after filtering
Error present
Sporadic error
-------------------------------------------------------------
1 Ignition Cylinder 2
Error frequency : 67
Logistic counter: 37
Engine speed 1536.00 rpm
engine load 239.67 mg/Stroke
spark plug timing low 0.00 ms
spark plug timing high 94.72 ms
Short circuit to ground
defect code stored after filtering
Error not present
Sporadic error
=============================================================

 

Następnie skasowałem błędy i jeszcze raz zczytałem na pracującym silniku i oto następujące kody:

 

E R R O R M E M O R Y R E P O R T
-------------------------------------
Date: 01/01/00 02:35:22
ECU: MS410DS3
JobStatus: OKAY
Variant: MS410DS3
-------------------------------------------------------------
RESULT: 2 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
83 engine speed/crankshaft position sensor
Error frequency : 1
Logistic counter: 40
Engine speed 736.00 rpm
engine state 4.00 1
Engine temperature 52.11 degrees C
Battery Voltage 13.97 Volt
interrupt
emission related malfunction
defect code stored after filtering
Error present
Static error
-------------------------------------------------------------
25 Lambda probe heating Probe 1
Error frequency : 1
Logistic counter: 40
Engine speed 736.00 rpm
engine load 119.84 mg/Stroke
oxygen sensor voltage 1 4.90 Volt
Engine temperature 52.11 degrees C
interrupt
emission related malfunction
defect code stored after filtering
Error present
Static error
=============================================================

 

Dziwne jest, że nagle straciło tą moc, może wystarczy przeczyścić. Co myślicie by zrobić?

Ogólnie teraz odpala przy chechłaniu ok 3s - wcześniej od strzału.

Bardzo dławi go jak da mu się niewiele gazu to słychać jakby nie spalał mieszanki. Wcześniej był dostępny cały zakres obr. i zero przygódl

Pomóżcie proszę...

Opublikowano
Objawy pasują do uszkodzonego czujnika obrotów wału błąd numer 83 to potwierdza dodatkowo masz problem z podgrzewaniem sondy.
BMW forever!!!
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

czujnik wymieniony na nowy, pozostał drugi błąd:

 

25 Lambda probe heating Probe 1

 

jak to rozwiązać?

  • 8 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.