Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam! mam problem bo po założeniu niskich sprężyn h&r stuki z tyłu jakby ktoś czymś metalowym uderzał w rure....nie mam pojęcia co to może tak stukać....
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam!

 

A jakie masz amortyzatory i jakie obniżenie sprężyn? Kupiłeś nowe czy używane? Osłony i odboje oraz poduszki zmieniałeś?

Ja chce właśnie kupić H&R do mojej buni na wiosnę, i mam pytanko czy są twarde? na stronce H&R http://hrsprings.pl/sprezyny-obnizajace--ets-m-8.html piszą że Wszystkie sprężyny H&R produkowane są ze specjalnej stali (hf) 54SiCr6 więc to znaczy właśnie że są twarde?

Dodatkowo znalazłem takie sprężyny 29824-2 które maja obniżenie -40/-15mm myślicie że fajnie się obniży? bo nie chce aby tył się za bardzo obniżył, bo i tak już jest nisko. Nadmienię że amortyzatory mam prawie nowe Bilsteiny B4 więc nie wymieniam. Myślę że Twoje tłuczenie nie jest winą sprężyn, bo tam nie ma się co popsuć, chyba że masz -60 i seryjne amorki to wiadomo że będzie tłukło.

 

Pozdrawiam

Marcin

  • 2 lata później...
Opublikowano

wszystko zależy jak bardzo obniżyłeś i czy dobrze dobrałeś spręzyny , jak obniżyłeś za bardzo i nie wymieniłeś łączników to może właśnie to ci pukać ale powodów może być kilka po walący wydech :)

Jeśli chodzi sztywności H&R to w e46 sprawdzają się bardzo dobrze i nie ma mowy o taczce , jest łagodne i wyraźne tłumienie zwłaszcza że piszesz o stosunkowo niedużych obniżeniach. Do takich H&Rów potrzeba ci tylko sprawnych amortyzatorów i prowadzenie będzie eleganckie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.