Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Prośba do admina aby nie przenosił od razu wątka do innego działu. Do działu E39 więcej osób zagląda.

Poza tym problem potencjalnie może dotyczyć także E39

 

W każdym bądź razie problem dotyczy skrzyni biegów w aucie mojego znajomego - E38 730d, ze skrzynią ZF 5HP24.

Otóż zaraz po ruszeniu skrzynia wchodzi w tryb awaryjny. Olej + filtry niedawno wymienił.

Auto kupił z uszkodzoną skrzynia, miała sterownik skrzyni od modelu 735 - jak sprawdzić czy teraz jest własciwy sterownik?

 

Po wykasowaniu błędów, wrzucając D skrzynia nie załącza biegu, trzeba dodać sporo gazu do ok. 2000 obr/min, wtedy skrzynia gwałtownie wrzuci bieg.

Po ponownym zczytaniu błędów pojawia się błąd stalling speed - coś z prędkością czegoś - ale czego i dlaczego?

Czy ktoś z Was miał podobny problem?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

1. ZF w dieslu :!: :?: :? Zawsze do diesli montowane były skrzynie GM. Być może w e38 było inaczej, choć wątpię.

2. Olej wymieniany na jaki?

3. Nie gazować i do niczego jej nie zmuszać http://tomaszewicz.com.pl/forum/facepalm.gif

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Opublikowano
1. ZF w dieslu Zawsze do diesli montowane były skrzynie GM. Być może w e38 było inaczej, choć wątpię.

 

Tak twierdzi znajomy, raczej wie co mówi.

 

2. Olej wymieniany na jaki?

 

Zapewne powie, że prawidłowy.

 

3. Nie gazować i do niczego jej nie zmuszać

 

Jeśli nie przygazuje to w ogóle nie pojedzie.

 

Tylko co oznacza ten błąd.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.