Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie mam prośbę. Znajomy założył instalacje LPG do swojej E36. Instalacja jest w aucie od ponad miesiąca i mimo kilku regulacji auto jest mułowate szczególnie w wyższych obrotach silnika (znacząca różnica posiedzi Pb a LPG). Na dodatek ostatnio auto zaczęło szarpać. Oczywiście na benzynie auto jeździ normalnie, więc coś musi być z instalacją LPG.

 

Silnik: M52B20

Sterownik: Stag 300

Wtryskiwacze: Valtek – czerwone

Reduktor: Zavoli ZETA/N

Opublikowano
Stag 300 i Zavoli to odpowiednie graty i pod względem mocy, ciśnień i termiki na pewno dadzą radę. Valteki to jednak sprzęt mało polecany, a użytkownicy często się skarżą na ich rozkalibrowywanie. No i zawsze zostaje kwestia zestrojenia. Staga trzeba umieć zestroić, i to nie w 15 minut pod garażem na wolnych obrotach i luzie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.