Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zacznijmy od tego ze stary akumulator się rozładował podladowalem go ale zaraz tracił napięcie po zapaleniu auto przez chwile napięcie na zaciskach było ok 14V po chwili spadło do 12 i coraz niżej wymontowałem akumulator okazalo sie ze wyciekł z niego kwas (rozszczelnił sie i kwas wyciekł na zewnątrz) kupiłem nowy stary był 90Ah nowy mam 100Ah wszystko na początku super autko odpala ale alternator nie ładuje akumulatora świeci mi sie kontrolka od ładowania po odpaleniu auta napiecie mam 11.70. Szukam jakiegoś bezpiecznika od alternatora bo wygląda na to że mam gdzieś przerwe między alternatorem a akumulator. z góry dzięki za porade.

 

Moje auto to 530i e39 2000 automat

Opublikowano
a więc dalszy ciąg zmagań z brakiem ładowania pasek naciąg ma dobry pod maska na tym złączu gdzie namalowny jest plus mam napięcie ale wartość ta sama co na akumulatorze nawet przy włączonym silniku. przy wylączonym silniku na alternatorze nie ma napięcia. Jak jest połączony alternator z akumulatorem czy jest jeszcze jakiś układ elektroniczny (dioda) pomiędzy który blokuje przeplyw prądu do alternatora ? jeśli nie to to jak wygląda połączenie po pomiędzy alternatorem a tym złączem na silniku gdzie jest plus??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.