Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam... ostatnio troszke chciałem przycisnąć moją e30 :D i co zauważyłem ze na 5 biegu nie chce rozpędzać sie... auto miało robioną głowice itp...do odcięcia wchodzi normalnie tylko ze lekko muli ja z dołu tak do 2 tys obr... :| (chodziła kiedys na gazie teraz jest wyjęty) na 1,2,3 i 4 biegu jedzie do odcięcia 4 bieg-205 wrzucam 5 bieg 210 i staje... nie słabnie ani sie nie rozpędza..czemu tak jest?? auto moze sie zalewac czy dostaje gdzieś lewego powietrza?? dodam ze nie wazne czy mam założone borbety A czy felgi stalowe 15-stki...objaw jest ten sam... :(
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może za długie przełożenie mostu? Raczje silnik masz zdrowy skory ciągnie bez problemu. A na 4 biegu ponad 200 sugeruje że raczje dyferek ma długie przełożenie. I z tego powodu jest taka V maks. Pewnie krótszy dyfer i na 4 robisz jakieś 190 a z piątki auto bedzie miało siłem pociągnąć do 220-230. No chyba że wcześniej jechał normalnie. Jak by cośbyło z silnikiem nie tak to pewnie by było czuć jakieś problemy z rozpędzaniem na każdym biegu.
Opublikowano
mam dyfer 3,73 szpera 25% :) jedno co zauważyłem ze jak pulsacyjnie przy niskich obrotach dodaje gazu to auto dławi sie, jak by zalewało je i spada do 200 obr :| jest możliwośc ze przupustnica jest walnięta?? przepływke podmieniałem to samo,dolot uszczelniony,sonda zmieniona i czujnik temperatrury... dalej nic... :mad2: a pytanko czy jak wsadze przepustnice od b20 do b25 to wszystko bedzie o.ki?? bo mam takową tylko nie wiem czy bedzie pasować...????
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Obstawał bym za kolegą, to most, nie zmieniaj go jednak bo u nas i tak niema gdzie jeździć szybciej jak 210km/h a szpera daje frajdę chyba że się upierasz to ja odkupię od ciebie twój a nawet mogę zamienić na jeden ze swoich mam ich kilka duże i małe w tym jeden 100% szpery.

A co do silnika to może wtryski leją?

[OO==[][]==OO]

Kiedyś: E30 325 '86, E30 318 '89, E30 320 '90, E34 520 '92, E28 528 '81, E32 735 '90, E32 735 '89, E30 320 '89, E32 730 '90, E30 320 '87, E30 320 '89, E30 320 '89. Teraz: E30 320 '90, E34 525 '89

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Obstawał bym za kolegą, to most, nie zmieniaj go jednak bo u nas i tak niema gdzie jeździć szybciej jak 210km/h a szpera daje frajdę chyba że się upierasz to ja odkupię od ciebie twój a nawet mogę zamienić na jeden ze swoich mam ich kilka duże i małe w tym jeden 100% szpery.

A co do silnika to może wtryski leją?

akurat mostu nie chce sprzedać :) jak cos odezwe sie :wink: wtryski powiadasz... wyjąc listwe i co dalej?? zostawić podłączoną do instalacji... przekręcić kluczyk na rozruch i patrzec co sie dzieje?? jak ma to wyglądac

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.