Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich

 

mam zamiar kupić 328, jak te silniki współpracują z instalacją gazową czego się wystrzegać a co polecacie.

dzięki za pomoc

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Z dobrą instalacją, dobrze założona i serwisowaną regularnie chodzi dobrze.

Wystrzegaj się zwykłych instalacji (tylko sekwencja)i takich na ktrórych nie ma papierów, rachunków. Oczywiście jak instalacja ma już 10 lat to czeka też wymiana butli. Ale osobiście bym unikał auta który ma gaz już 10 lat.

Opublikowano

Najlepiej znajdz bez gazu i sam zaloz(w sensie zlec zalozenie w zakladzie LPG :P), butla ma homologacje na 10 lat dlatego nalezy ja wymienic lub zlecic badanie homologacyjne i przedluzyc, ale koszt jest porownywalny z kupnem nowej, wtryskiwacze tez maja swoja wytrzymalosc, sa gorsze i lepsze, te tansze potrafia wymagac naprawy lub wymiany po 10-20k km.

Tylko sekwencje tak jak kolega wyzej radzi.

Opublikowano
Jak napisał kolega powyżej, kup bez gazu i zleć montaż. Nie oszczędzaj na tym za bardzo. Warto założyć dedykowaną instalację. Masz wtedy pewność że będzie ekonomiczna i bezobsługowa, ale cena takiej instalacji to ok 6tys.zł. Jeżeli gazownik będzie kompletował instalację to przede wszystkim nie oszczędzaj na wtryskach. Założy Ci tanie to będziesz je czyścił lub kalibrował co 10000km, a co ok 40tys wymieniał na nowe bo się zużyją. Jak kupisz dobre to zrobisz na nich ponad 200tys. Będą bezobsługowe, więc można schować je pod kolektor ssący, co bardzo poprawia estetykę komory silnika. Reduktor musi być już odpowiednio wydajny. Wybór nie jest łatwy bo producenci przeważnie zawyżają teoretyczną obsługiwaną moc. Warto rozważyć montaż dwóch mniejszych reduktorów. Elektronika może być tańsza. Stag robi dobrą elektronikę. Poza tym butla w koło zapasowe i wlew gazu schowany pod klapkę wlewu paliwa. Zanim zdecydujesz montować w konkretnym warsztacie popytaj trochę o jego opinie i zobacz z dwa trzy auta przez nich zrobione. Niechlujny montaż źle świadczy o zakładzie. Polecam tez zajrzeć na http://lpg-forum.pl/
Opublikowano
Najlepiej znajdz bez gazu i sam zaloz(w sensie zlec zalozenie w zakladzie LPG :P), butla ma homologacje na 10 lat dlatego nalezy ja wymienic lub zlecic badanie homologacyjne i przedluzyc, ale koszt jest porownywalny z kupnem nowej, wtryskiwacze tez maja swoja wytrzymalosc, sa gorsze i lepsze, te tansze potrafia wymagac naprawy lub wymiany po 10-20k km.

Tylko sekwencje tak jak kolega wyzej radzi.

W 100% sie zgadzam.Jak kupisz zagazowaną od kilku lat,to pewnie zaraz skarbonka sie z nej zrobi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.