Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Mam pytanie, od czego zależało że takie wloty były montowane ?

 

Opis działania -Ciągły przepływ powietrza przez chłodnicę zwiększa opór powietrza i wpływa na obniżenie właściwości aerodynamicznych pojazdu. W BMW serii 1 elektrycznie regulowane wloty powietrza z przodu chłodnicy sterują zasilaniem powietrza chłodzącego silnik i inne zespoły przez otwieranie klap tylko wtedy, gdy jest to wymagane. Gdy klapy są zamknięte, zmniejsza się opór powietrza, a równocześnie zużycie paliwa.

 

Samochód mam po lifcie a czegoś takiego nie mam :(

 

Dziś zobaczyłem BMW 118d po lifcie i miała takie wloty

 

http://img845.imageshack.us/img845/8045/img2816l.jpg

 

http://img607.imageshack.us/img607/5480/img2817x.jpg

Opublikowano
Tu nie chodzi raczej o opór powietrza bo i tak wpada ono za "nerkę" i dostaje się pod zderzak. W X3 działało to pamiętam tak że w zimne dni silnik rozgrzewał się na zamkniętych klapach żeby szybciej osiągnąć temp. roboczą. Natomiast niezależnie od pory roku i temperatury po zgaszeniu auta klapy od razu się zamykały żeby silnik nie tracił tak szybko temperatury po zgaszeniu.
  • 3 lata później...
Opublikowano
Czy ktoś miał kiedyś problem z tym systemem? Mam błąd w INPie 434e, jest to właśnie system klap powietrza układu chłodzenia. Szukam jakiegoś rozwiązania, ale ciężko cokolwiek znaleźć na ten temat.
  • 1 rok później...
Opublikowano

Czy ktoś może napisać jak rozwiązać problem z tymi klapami?

Mam błąd: 434E dotyczący klap chłodzenia powietrza w BMW seria 1, po lifcie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.