Skocz do zawartości

maniex2

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW seria 1, 2009, E87 w automacie

Osiągnięcia maniex2

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dzieki za podpowiedź. Tak, podpiął go, ale że było kilka różnych błędów więc wyczyścił je i powiedział żeby zobaczyć co się będzie działo teraz. Niestety to nie pomogło. Był jakiś ponoć błąd którego nie mogł skasować. Tyle że koleś tylko od automatów to wysłał mnie gdzie indziej. Inny szpeco sprawdził, że ktoś chyba aktualizował soft bo on widzi, że to błąd Start/Stop a ja tego nie mam (nie ma nawet kabli). Wiec być może ktoś wcześniej coś grzebał przy sofcie i wgrał nie do końca zgrany do auta. Idąc za Waszą radą dostałem namiar na chłopaków którzy "są dobrzy" (salony mają im czasem ponoć podstawiać auta jak nie mogą sobie poradzić) w kontekście komputera BMW, także podjadę i niech sprawdzą co z tymi błędami (czy są a jak są to jakie i czy mają one wpływ na skrzynię). Dam znać jaki finał. A może lepiej sprzedać i zdjąć problem z siebie :wink: :mad2:
  2. Witam, Posiadam BMW e87 (118d) 2009r (po liftowe) w automacie. Auto powoli zaczyna szarpać przy zmianie biegów (głównie gdy przerzuca z 2 na 3, no i najczęściej zdarza się to jak jest zimny). Rozmawiałem z mechanikiem zajmującym się automatami i rozmowa zaczęła się od tego, że proponuje wymianę oleju (choć ta była zrobiona 20 tyś. km temu), a jak to nie pomoże to "szykuj się Pan na wydatek w tysiącach". No i tu pytanie do Was. Czy ktoś zamiast naprawiać, wymieniał skrzynię? Wbrew pozorom te skrzynie z tego co widzę to są całkiem w rozsądnych cenach (za 2k można już kupić z gwarancją rozruchową). Czy ktoś wie czy skrzynia w tych autach jest programowana pod auto? czy można je wymienić przysłowiowe 1:1 ? Skrzynia to: GA6HP19Z Będę wdzięczny za pewne informacje. Jest w ogóle sens myśleć o wymianie czy jednak wywalać te tyś na naprawę? :?:
  3. Czy ktoś może napisać jak rozwiązać problem z tymi klapami? Mam błąd: 434E dotyczący klap chłodzenia powietrza w BMW seria 1, po lifcie.
  4. Witam, Jestem zainteresowany kupnem BMW 123d. Niestety nie wiem czy nie pcham się w zbyt duże koszty. Może lepiej kupić zwykłą 118 czy 120? Czytałem, że ogólnie cała seria 1 jest w miarę trwała i bezawaryjna. Nie szukam auta do wyścigów, ale kiedy chcę, chce wiedzieć że mam czym przycisnąć. Jakie jest Wasze zdanie o tym modelu? co polecacie ? Proszę o opinię: - jak jest z awaryjnością tego modelu? - co najczęściej tam pada, co może się zepsuć ? - na co zwracać uwagę przy kupnie takiego modelu ? Czytałem że w "jedynkach" dwumasa i rozrząd (choć to łańcuch) lubią sie psuć. Jak jest u Was z żywotnością ? A co z biTurbo ? Do tej pory jeździłem VW więc nie mam żadnego odniesienia do BMW a im więcej pytam to tym więcej słyszę rożnych opinii. Będę wdzięczny za wiarygodne opinie i oceny. :) Pozdrawiam,
  5. Witam, Czy któryś z szanownych forumowiczów ma możliwość sprawdzenia auta po VIN w bazie BMW :?: :?: Pytam gdyż chce zakupić BMW Seria 1 które jest w idealnym stanie (żadnych oznak zużycia elementów). Budzi moją wątpliwość niski przebieg auta- wolałbym się mylić, ale jak ma mieć 200 tys. mniej to dziękuje za taki zakup bo auto właściciel ceni dość wysoko. Auto sprowadzone z Niemiec, przez rok użytkowane w PL. Proszę o pomoc :!: :!: Pozdrawiam, maniex2
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.