Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

zrobiłem trochę pomiarów - nagrywałem licznik telefonem a potem klatkowałem na kompie. Film był nagrywany 15 klatek na sekundę więc sam odczyt dosyć dokładny a błędy wynikają głownie z przekłamań szybkościomierza.

Porównałem wyniki z symulowanymi osiągami (dane z http://www.automobile-catalog.com) 320d 184KM i alpiny d3 na jednej turbinie

Serie mierzyłem na zimowkach 16" ROF, po chipie na letnich 17" non ROF

Największe różnice pomiędzy pomiarami były na samym starcie, porównując wyniki od 40km/h zamiast od zera minimalizujemy wpływ walki o trakcje na pierwszym biegu.

 

0-100

seria 7,9-8,3 (pomiar)

chip 7,1-7,4 (pomiar)

320d 184KM 7,4 (symulacja)

Alpina D3 7,2 (symulacja)

 

40-120

seria 9,6-9,8 (pomiar)

chip 8,1-8,3 (pomiar)

320d 184KM 8,4 (symulacja)

Alpina D3 8,2 (symulacja)

 

40-160

seria

chip 15,1-15,4 (pomiar)

320d 184KM 16,6 (symulacja)

Alpina D3 16 (symulacja)

 

Jutro pomierzę jeszcze przekłamania licznika vs gps i skoryguje wyniki.

 

P.S. wiem że pomiar komórką to nie to samo co racelogic jednak porównując wyniki 40km/h-xxkm/h dla 4-5 pomiarów rozpiętość nie była znów taka duża

Edytowane przez clip

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.