Skocz do zawartości

Wymiana L-Jetronik (84r) na Motronik 1.3 Mankamenty


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na wstępie się przywitam i ukłonię:) Witam wszystkich.

 

Podaję opis samochodu oraz co zrobiłem że jest nie tak jak powinno.

 

Samochód rocznik 84r. Silnik M20B20 Sterowanie L-Jetronic

 

Przed świętami padł silnik (urwał się zawór i narobił troszkę szkód)

 

Na Allegro był kupiony wcześniej silnik M20B25 (z głowicą 885) wraz z całą wiązką silnika osprzętem i sterownikiem (Motronic 1.3). Jak silnik stał sobie w garażu i czekał na wymianę to przy okazji zostały wymienione pierścienie i zregenerowałem głowicę, wał korbowy po obróbce i nowe panewki nad wymiar + 0,25

 

A teraz potrzebuję pomocy: (pół dnia spędziłem na forum aby znaleźć odpowiedź lecz nic nie znalazłem)

 

Przy starej wiązce przy sterowniku była taka mała biała kostka z trzema przewodami, w nowej są dwie kostki biała i czarna, nie mam pojęcia jak to podłączyć i podejrzewam iż z tego powodu nie działa mi wskaźnik temperatury oraz obrotomierz .

Autko jakoś jeździ lecz ma parę mankamentów ale najpierw podłączę sondę na którą czekam aż dojdzie do mnie bo była kupiona online. Samochód pierwsze uruchomienie miał wczoraj około 19:00

HELP

 

Ps. Samochód nie jest do rajdów ani wściekania się

Opublikowano

Zdobyłem schematy elektryczne i wszystko już działa.

Założę nowy wątek w dziale zrób to sam - gotowe recepty jak zmienić sobie wiązkę.

Mam jeszcze zagadnienie z przepływomierzem, bo nie chce działać jak należy. Podmieniałem już z innej E30 z taką samą jednostką i nic nie pomogło :|

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.