Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Mam problem ze swoja e87, 2006r. 118D..... Jakieś dwa tyg. temu zaświeciła mi się na żółto kontrolka kierownicy z kłódką, że nic się nie działo to olałem to.... dziś jednak kontrolka obrała kolor czerwony, kierownica się za blokowała, a samochód nie chce odpalić :( Pierwsze co mi przyło do głowy to akumulator, odłączyłem go...naładowałem i nadal to samo.... na forum od E90 czytałem, że to jakieś programowanie lub kolumna:/ spotkaliście się z czymś takim w swoich jedynkach ??? a może ma ktoś jakiegoś dobrego diagnoste w Warszawie i okolicach ????

 

Pozdrawiam.

Opublikowano

Spróbuj na drugim kluczyku .

 

Programowanie nie pomaga , przerabiałem ten temat w e90 kilka razy jedynie dobry elektronik może coś zaradzić z przekładką z innej kolumny lub w ASO wymianiają całą kolumnę .

Opublikowano

Miałem to samo, pisałem o tym tu: viewtopic.php?f=33&t=70086

Na szczeście autko było jeszcze na gwarancji, więc laweta i do ASO. Z problemami, historia chyba też w tym wątku, ale w końcu zrobili i od tamtego czasu spokój. Jest to uszkodzenie elektrycznej blokady kierownicy ( zdarza się w 1 i 3) i wymienia się ponoć całą kolumnę kierownicy. zadne odpinania akumulaora, drugie kluczyki niestety nie pomogą... ćwiczyłem to... :(

Pozdroofka

TT

Opublikowano
Szczerze to mi się nie widzi prowadzić go do ASO bo sam jestem pracownikiem troszke innej marki ( KIA :D ) i wiem na jakiej zasadzie to wszystko działa :) póki co zadzwonilem do swojego mechanika który ma przyjechać z komputerem delphi spróbować wykasować błąd tak abym mógł dojechać elektornika....
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a na jakich to niby zasadach polega bo ja jestem byłym czy ówczesnym pracownikiem ASO opel, chevrolet, kia, fiat.... i nie widze problemów z zaprowadzaniem auta do aso
Opublikowano
a na jakich to niby zasadach polega bo ja jestem byłym czy ówczesnym pracownikiem ASO opel, chevrolet, kia, fiat.... i nie widze problemów z zaprowadzaniem auta do aso

 

Koledze pewnie chodziło o "Kosmiczne sumy" za naprawę za tego typu rzeczy :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: dobrze wie jak to kasują za nic :norty: :norty: :norty:

Opublikowano
a na jakich to niby zasadach polega bo ja jestem byłym czy ówczesnym pracownikiem ASO opel, chevrolet, kia, fiat.... i nie widze problemów z zaprowadzaniem auta do aso

 

Koledze pewnie chodziło o "Kosmiczne sumy" za naprawę za tego typu rzeczy :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: dobrze wie jak to kasują za nic :norty: :norty: :norty:

 

 

Kolego nie chodzi tylko o ceny, ale też o jakoś, która w ASO wcale nie jest lepsza niż u Pana Stasia. Po drugie w ASO wymienia się wszystko, czy część jest dobra czy nie ( metoda prób i błędów...każdy tak potrafi ) . Po trzecie jeśli ktoś jest dobrym mechanikiem czy diagnosta to pracuje w ASO za 2 - 4 tys ? Nie prowadzi własny nawet mały warsztat. Mając umiejętności i wiedze klienci sami go znajduja :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

w garażu to sobie może prowadzić ale wymiane oleju i końcówek drążka.

w aso mają części na podkładkę i dochodzą usterki, w garażu wszystko kupuje aż trafi i za wszystko płacisz.

Garażowcy to są może i dobrzy ale do aut nie z epoki e87. ja pracuje na częściach kilka lat i mam do czynienia codziennie z garażowcami. dziękuje bardzo

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Zaprowadziłem samochód do ASO naprawe wycenili na ok 5 tys. wymiana kolumny, modułu CAS i jakies tam dogrania, oczywiście podziękowałem i samochód jest u "garażowna".

 

Tyle, że zgodnie z tym co mieli mi zrobić w serwisie wymiana kolumny, mechanikt do którego zaprowadziłem samochód załatwił mi sam silniczek do do tego mechanizku, sęk w tym ze wszystko działa pięknie ładnie, ale samochód dalej nie ma zapłonu.... próbował z druga stacyjką oraz kombinował z modułem CAS dalej nic.... Chyba czas zamówić drugi kluczyk w BMW :)

Opublikowano
daj znać jak przekroczysz 5000

 

 

Jeśli zaprowadze samochód do ASO napewno przekrocze 5 tys. narazie bawaria jest dalej nie żywa ale za to już kilka możliwych usterek wyeliminowałem :)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Z premedytacją pisze, że udało mi się uruchomić moja jedynke, wyszedł moduł CAS i kolumna kier. ( tak jak mówili w ASO bmw ). a teraz może prównanie:

 

ASO: wymiana kolumny, modułu CAS plus dogranie coś w granicach 5 tys.

Garażowiec: wymiana silniczka w kolumnie 200 zł plus używane moduł CAS z dograniem 1 tys.

 

Prosta kalkulacja zaoszczędziłem 4 tys.

 

Pozdrowienia dla kolegi z działu części, naprawiającego samochód w ASO :)

Opublikowano

Widzę, że jakiś sezon na zablokowane kierownice się zaczął;] Dołączę się do wątku bo mamy podobny problem z naszą 118d. Dzisiaj wyskoczył komunikat o zablokowanej kierownicy i prośba żeby nie wyłączać silnika;] To wszystko okraszone klasyczną i znaną ikonką czerwonej kierownicy z kłódką. Mimo wszystko auto normalnie jeździ, skręca, włącza się i wyłącza bez problemu. Zgłupiałem... Rzeczywiście będę musiał wymienić przekładnie/moduł CAS? Czy wystarczy przeprogramowanie?

 

EDIT:

 

Problem załatwiło (w moim przypadku) przeprogramowanie kolumny kierownicy. Koszt około 260 zł. Może warto zacząć od tego jakby ktoś miał taki sam problem

Opublikowano
z tego co ja się tym interesowałem, czytałem rózne fora, to po programowaniu problem za jakis czas powraca, oczywiście nie chce zapeszać i życze koledze aby tak kontrolka która przez miesiąc wprawiała mnie w wielką złość nie powróciła :))
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z premedytacją pisze, że udało mi się uruchomić moja jedynke, wyszedł moduł CAS i kolumna kier. ( tak jak mówili w ASO bmw ). a teraz może prównanie:

 

ASO: wymiana kolumny, modułu CAS plus dogranie coś w granicach 5 tys.

Garażowiec: wymiana silniczka w kolumnie 200 zł plus używane moduł CAS z dograniem 1 tys.

 

Prosta kalkulacja zaoszczędziłem 4 tys.

 

Pozdrowienia dla kolegi z działu części, naprawiającego samochód w ASO :)

 

no to nic tylko życzyć szczęścia na używanych częściach. oby radość trwałą dłużej niż gwarancja którą miałbyś w aso

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.