Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cały urok warsztatów :cry2: . Niestety nie mogę zmienić na inny, bo lepszych raczej w okolicy po prostu nie ma. Dokonuje u nich tylko napraw eksplatacyjnych - nie znają się za bardzo na silnikach benzynowych, nigdy np. nie zdarzyło im się wymienić odmy w benzynówce więc twierdzą, że tego w ogóle się nie robi :mrgreen: ; jak poszła mi pompa paliwa to nawet nie chcieli wziąć auta na diagnozę ("my mamy mechaników tylko od diesle"). I to jest serwis BMW, choć fakt - nieautoryzowany. Do poważniejszych rzeczy pozostaje mi tylko ASO w Niemczech :mad2: .

Dam chyba sobie spokój z piastami - zobaczę co wyjdzie na rolkach.

pierwszy raz słyszę o takiej przypadłości w e46.
- no właśnie ja też.
Opublikowano

Dla zainteresowanych ceny hamulców w ASO w Niemczech:

- tarcze przód: 105 euro za sztukę

- klocki przód: 120 euro para

- czujnik: 20 euro;

więc cena tarcz ok, klocki dosyć drogie...; o tył nie pytałam gdyż tam pójdą raczej zamienniki :?

 

W sobotę pojawił się u mnie nowy objaw, a mianowicie przy skręcie kierownicy prawie do końca był lekki spadek obrotów silnika. Znajomy mechanik polecił by sprawdzić olej od wspomagania i rzeczywiście było go poniżej minimum (wycieków brak). Zabawne jest to, że po dolaniu tego oleju kierownica zarówno przy hamowaniu, jaki i przy wjeździe w dziurę, jest sztywna - ani jej nie wybija, ani nie ściąga i nie drży. Nie wierzę by to naprawiło mój problem :shock:, pewnie chwilowa poprawa :oops:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

@ moniad

Ceny w Niemczech podobne do polskich ORI,

 

Twój cytat z forum jest śmieszny, bo co to znaczy, że tarcza jest wyważana dynamicznie w procesie kontroli ? Ciężarek doczepiają ? Dziurki nawiercają ?

Jedyne co może sie zdarzyć to, że te, które nie przejdą testu ( bo pęcherz wewnątrz odlewu ?) i tak wrzucane jest do pudełka i wysyłane do sprzedaży w aftermarkecie. Tylko, że w tarczach chodzi głównie o materiał i wymiary.

Jak ustawiają maszyny na produkcję dla BMW to jednocześnie robią pierwszy montaż i aftermarket. W zasadzie nie może być różnicy. W materiale i wymiarach.

Jedyne co tak naprawdę może się zdarzyć to, że dany producent ma kilka zakładów w różnych stronach świata i na pierwszy montaż dostarcza np tylko z zakładu europejskiego, a na aftermarket także te ze świata. Szczególnie, że handlowcy naszych drogich pośredników przeczesują cały świat w poszukiwaniu ceny. No i wtedy może być mała wpadka. Dlatego należy się dopytywać skąd pochodzi zamiennik.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.