Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na konwerter podajesz sygnal HI czyli z glosnikow czy z wyjscia na glosniki przy fabrycznym radiu. otrzymujesz na wyjsciu kowertera sygnal nadajacy sie od obrobki przez inny wzmacniacz nieposiadajacy wejscia HI.

(przepraszam za brak polskich znakow)

Opublikowano

Sorry, że się podepnę.

Co myślicie o zrobieniu dziury tam gdzie jest podłokietnik, ew. próbował ktoś wygłuszył półkę? Bo lata od basu :(.

Opublikowano
Na konwerter podajesz sygnal HI czyli z glosnikow czy z wyjscia na glosniki przy fabrycznym radiu. otrzymujesz na wyjsciu kowertera sygnal nadajacy sie od obrobki przez inny wzmacniacz nieposiadajacy wejscia HI.

(przepraszam za brak polskich znakow)

 

Nie bardzo rozumiem czyli co?Można podpiąć do radia albo do głośników tak??Obojętne??Tylko jak podepnę do głośników z tyłu to nie będą one grać?tylko sama skrzynia??tak?Sorry że tak pytam ale nie znam się za bardzo.

Opublikowano

radziomlawa - spokojnie... Po pierwsze: jeden znak zapytania wystarczy - nie jesteśmy na jakimś GaduGadu. Jeśli wzmacniacz montujesz w bagażniku, to sygnał bierzesz z głośników w tylnej półce (bo najwygodniej). Poprzez konwerter podpinasz swój wzmacniacz a za nim skrzynię. Głośniki w półce będą nadal grały bez utraty mocy - "pożyczasz" tylko od nich sygnał audio. Do tego jakiś plusik sterujący Twoim wzmacniaczem i musi grać.

Wyjście głośnikowe w fabrycznym radio i sygnał wzięty z tylnych głośników, to to samo - tylko drugi koniec przewodu.

Opublikowano
;)to będe musiał kupic nowe kable bo ciężko będzie wyciągnąć stare kable,poza tym są ucięte bo tak dziwnie podłączył poprzedni właściciel.Wogólę to mam 6 kabli zakończonych chinch nie wiem czemu tyle.Ok już teraz rozumiem wielki dzięki.A jeszcze jedno,żeby podłączyć sie do głosników to trzeba jakieś specjalne gadżety dokupić czy po prostu dolutować kabelki od konwentera?
Opublikowano
Oryginalnie przy głośnikach są takie wsuwki. Obierz nieco przewód powyżej nich i zwyczajnie dolutuj przewód od konwertera. Pewnie będziesz potrzebował przedłużyć nieco te przewody, bo fabrycznie są dość krótkie i nie wystarczy ich na zebranie sygnału z obydwu głośników. Powodzenia.
Opublikowano
Kolego wszystkie przewody audio idą lewa strona samochodu wystarczy ściągnąć oparcie tylnej kanapy i masz wszystko na wierzchu są parami wiec bez problemu odróżnisz lewa od prawej strony Z nimi podażą biały przewód który u mnie posłużył za ten sygnałowy do automatycznego załączenia suba Ja porostu zdjołem kawałek izolacji wlutowałem się z powrotem zaizolowałem przedłożyłem ten konwerter kabelkami i cała robota ;)
Opublikowano

Znalazłeś kabelek sygnałowy z radia?

 

bo co ludzie nie wymysla to bania mała :)

 

jak wysuniesz radio to po lewej stronie w oryginalnej kostce ten na samej górze(bialo fioletowy) daje sygnał po przekreceniu stacyjki

 

tak na poważnie to tylko 2 kable sie przeciaga z przodu auta

1.Kabel zasilający bezposrednio z akumulatora ( na kablu bezpiecznik 25)

2.Kabelek sygnałowy z radia

 

Masa jest w bagazniku po lewej stronie specjalna śruba do karoserii przyspawana a dzwiek z tylnych glosników i nie trzeba nic wycinać tylko przez te filcowe osłonki wewnątrz budy przecisnąć do bagaznika

 

a co do ludzików co piszą ze w BMW nie gra to nie wiem co podłaczali bo bass rzedu 500/1000W słychać z kilometra a tłumi go tylko jak sie stanie przy aucie, 2 metry dalej już wali konkretnie

 

oczywiscie jak wzmacniacz ma filtry dolnoprzepustowe i mozna go mostkować do około 500 watów

Opublikowano
a co do ludzików co piszą ze w BMW nie gra to nie wiem co podłaczali bo bass rzedu 500/1000W słychać z kilometra a tłumi go tylko jak sie stanie przy aucie, 2 metry dalej już wali konkretnie

 

Mój sprzecik :

wzmaczniacz INFINITY REF 1600A RMS 1 x 400 w 4Ohm

Skrzynia JBL 350 w RMS i dalej twierdze ze "nie gra" tzn wiadomo jest jebniecie ale nie jest to samo jak sprzet był w xsarze na lepszym radiu :D

Opublikowano
Znalazłeś kabelek sygnałowy z radia?

 

bo co ludzie nie wymysla to bania mała :)

 

jak wysuniesz radio to po lewej stronie w oryginalnej kostce ten na samej górze(bialo fioletowy) daje sygnał po przekreceniu stacyjki

 

tak na poważnie to tylko 2 kable sie przeciaga z przodu auta

1.Kabel zasilający bezposrednio z akumulatora ( na kablu bezpiecznik 25)

2.Kabelek sygnałowy z radia

 

Masa jest w bagazniku po lewej stronie specjalna śruba do karoserii przyspawana a dzwiek z tylnych glosników i nie trzeba nic wycinać tylko przez te filcowe osłonki wewnątrz budy przecisnąć do bagaznika

 

a co do ludzików co piszą ze w BMW nie gra to nie wiem co podłaczali bo bass rzedu 500/1000W słychać z kilometra a tłumi go tylko jak sie stanie przy aucie, 2 metry dalej już wali konkretnie

 

oczywiscie jak wzmacniacz ma filtry dolnoprzepustowe i mozna go mostkować do około 500 watów

 

Ten załączający co już miałem bo poprzedni właściciel podłączał tylko cos mu nie wyszło bo tak zrobił że jak wyłączyłem radio to po ponownym włączeniu już nie grały żadne głośniki nawet ori w aucie.Więc już nie podłączałęm tego od konwentera tylko ten co już był poprowadzony bo czarny kabeł w adapterze jest właśnie tym załączającym.

Opublikowano

HEHE no 400W wzmacniacz to jest mały potwór to musi grać o ile jest nominalna moc wzmacniacza!

 

co to subwofera skoro on ma 350W to jak on gra z tym wzmacniaczem bo cos mi sie nie chce wierzyc ze to wytrzymuje takiego wzmachora!

 

zawsze głosnik 3razy mocniejszy od wzmacniacza to podstawa ze go nie wyrwie i bass nie bedzie zniekształcony

 

może kabelki pomyliłeś "+" "-" niestety jak przy samym glosniku to mało ważne to juz podłaczenie wzmacniacza musie byc zachowane idealnie bez zamiany kabelków

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.