Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Auto poliftowe. Klient chce w takim autku halogeny. Oryginalnie nie było. Kupił oryginały okrągłe.

W czasie montażu okazało się, że miedzy szkłem halogena, a zderzakiem jest dość brzydka, około 0.5 cm szpara na całym obwodzie.

Czy tam idzie jakaś uszczelka, ramka, czy ma pozostać taka przerwa?

Wymienić też trzeba wyłącznik świateł z pojedynczego wyłącznika, na podwójny.

Oryginalnie siedział o nr: 6 925 088 (prawdopodobnie chodzi o nr 61 31 6925088 )

Próbowałem podstawić inny, z podwójnym wyłącznikiem, o numerach: 61 31 6 901 429

Niestety po jego podłączeniu i załączeniu świateł pozycyjnych, w klapie z pełną mocą paliły się oba światła przeciwmgielne.

Czym to może być spowodowane i jakie są różnice między tymi modułami? Mogą działać zamiennie, czy trzeba im coś programować?

Z ciekawości przełożyłem same panele w tych modułach i o dziwo, auto z oryginalnym modułem, a tylko zmienionym panelem na podwójny wyłącznik, działało poprawnie - na desce można zaświecić oba symbole świateł przeciwmgielnych, lewe tylne światło przeciwmgielne załącza się poprawnie.

Czy tak zestawiony wyłącznik będzie działać poprawnie?

W aucie nie ma instalacji do halogenów.

Gdzie w aucie znajduje się przekaźnik świateł przeciwmgielnych K47?

Czy ktoś bawił się już w taką dokładkę i może się podzielić spostrzeżeniami?

Opublikowano
Rozumiem, że NIKT nie ma bmw e 46 po lifcie z okrągłymi halogenami. I NIKT nie może spojrzeć, jak to tam wgląda. I oczywiście NIKT nie jest w stanie tego napisać... Po prostu niesamowite...
Opublikowano
Rozumiem, że NIKT nie ma bmw e 46 po lifcie z okrągłymi halogenami. I NIKT nie może spojrzeć, jak to tam wgląda. I oczywiście NIKT nie jest w stanie tego napisać... Po prostu niesamowite...

 

kolego, trochę cierpliwości. jest sobota, ładna pogoda, ludzie pewnie nie siedzą na forum tylko z niej korzystają. ;) wracając do tematu: u mnie w obu E46 poliftowych jest taka szpara między zderzakiem a szkłem halogenu, więc raczej jest w normie.

Opublikowano

To jeśli możesz, to powiedz mi, czy dostęp do tych halogenów i ewentualnej wymiany żarówki jest taki przykry - trzeba odkręcić cały przód nadkola? Chyba, że wersja z halogenami ma jakieś dodatkowe otwory rewizyjne? I czy same halogeny i ich żarówki są czymś osłonięte, czy jest tam jakieś dodatkowe zabezpieczenie? Po prostu nie podoba mi się to, co dostałem i mam wrażenie, że czegoś brakuje.

I jak widzisz, okazuje się, że mamy unikatowe auta, bo na 50 czytających, tylko ty i ja dysponujemy e46 po liftingu z halogenami i potrafimy coś na ten temat napisać...

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.